۰

ریزر از جدیدترین لپتاپ گیمینگ خود رونمایی کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۰
ریزر از جدیدترین لپتاپ گیمینگ خود رونمایی کرد

آیتی‌من - نوت بوک جدید ریزر، Blade Stealth 13 نام دارد و همان طور که از نامش مشخص است، دارای صفحه نمایش 13 اینچی است. این محصول به کارت گرافیک مجزا مجهز شده، ظاهری ظریف و جذاب دارد و در 2 مدل با نمایشگرهای Full HD معمولی و 4K لمسی روانه بازار می شود.



Razer Blade Stealth 2019 از پردازشگر نسل هشتم اینتل، Core i7–8565U با فرکانس پردازشی 1.8 گیگاهرتز بهره می برد که این مقدار در حالت Turbo Boost می تواند تا 4.6 گیگاهرتز افزایش یابد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ می توان به گرافیک مجتمع UHD 620 اینتل، ۸ گیگابایت رم دو کاناله LPDDR3 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز، نمایشگر مات 13.3 اینچ  با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (با پشتیبانی ۱۰۰ درصد sRGB) و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع SATA SSD اشاره کرد. گفتنی است حاشیه طرفین این نمایشگر فقط 4.9 میلی متر است. 



در بلید استلث 2019، چهار اسپیکر در طرفین کیبورد تعبیه شده که از سیستم صوتی Dolby Atmos پشتیبانی می کند. Blade Stealth 2019 بنا به گفته سازنده با هر مرتبه شارژ می تواند تا 13 ساعت کار کند. وزن خالص دستگاه هم 1.28 کیلوگرم اعلام شده است.



اولترابوک جدید ریزر از امکانات ارتباطی نسبتا کاملی برخوردار است. کنترلر بی سیم قدرتمند Intel Wireless-AC 9560، پورت Thunderbolt 3، یک پورت USB-C 3.1 Gen 2 به همراه 2 پورت  USB 3.1 نوع A و پورت 3.5 میلی متری کومبو برای هدفون/میکروفون.

 
مدل قوی تر هم با نمایشگر لمسی 4K براق، پردازشگر گرافیکی ۲۵ واتی مستقل MX150 انویدیا (NVIDIA® GeForce MX150) با ۴ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 به همراه ۱۶ گیگابایت رم دوکاناله LPDDR3 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز و حافظه گرافیکی ۵۱۲ گیگابایتی سریع PCIe از نوع درایو حالت جامد هم گزینه خوبی برای شماست.



مدل پایه Blade Stealth 2019 قیمتی حدود یک هزار و 400 دلار دارد و مدل قدرتمندتر آن نیز با قیمتی حدود یک هزار و 900 دلار به فروش خواهد رسید.


 
کد مطلب : ۲۷۰۷۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما