۱
۰

اسنپ ‎فود به تلویزیون‏‌های سامسونگ آمد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹
اسنپ ‎فود به تلویزیون‏‌های سامسونگ آمد
  
آی‌تی‌من- اگر سری به فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ بزنید، گزینه‌‏هایی مانند «حاضر جواب» به عنوان یک بازی سرگرم‌کننده خانوادگی و یا اپلیکیشن «پیش بینی» برای بالا بردن هیجان مسابقات ورزشی را می‎توانید مشاهده کنید. همچنین اپلیکیشن آیو که ویترینی از صدها عنوان فیلم و سریال ایرانی و خارجی است که در کنار این مجموعه برنامه‌های اختصاصی و شبکه‌های ویژه همچون آیو اسپرت را برای پخش 24 ساعته برنامه‌های ورزشی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. اما اکنون و با اضافه شدن یک اپلیکیشن جدید، تنوع قابلیت‏‌های تلویزیون‏‌های هوشمند سامسونگ از قبل بیشتر شده است.

سامسونگ در همکاری با اسنپ فود اولین بار این اپلیکیشن را برای تلویزیون هوشمند و تحت سیستم عامل تایزن تولید و در اختیار کاربران تلویزیون‌های هوشمند قرار داده است. یکی از امتیازهای اپ تلویزیونی اسنپ فود نسبت به انواع موبایلی و تحت وب آن این است که در مهمانی‏‌ها و جمع‌ خانوادگی می‏‌توان منوی رستوران و نوع غذا را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون همزمان تماشا کنیم و همه افراد غذای مورد علاقه خود را  انتخاب کنند در حالی که در اپ‌های تحت موبایل و وب کاربران ناگزیر به دست به دست کردن گوشی و یا سوال از سایرین برای سفارش گذاری بودند.

علاوه بر این سفارش غذا از طریق اپلیکیشن تلویزیونی، با تخفیف همیشگی هم همراه است. با ورود به اپلیکیشن اسنپ فود از طریق تلویزیون‏‌های هوشمند سامسونگ به ازای هر سفارش 10 درصد تخفیف ویژه به شما تعلق خواهد گرفت که مختص کاربران اپلیکیشن تلویزیونی اسنپ ‎فود است.

رابط کاربری اپ تلویزیونی اسنپ فود بسیار ساده و مناسب برای ریموت کنترل تلویزیون طراحی شده است به طوری که با چند کلیک ساده می‎توانید سفارش خود را نهایی کنید.

اکنون و با مجموعه این اپلیکیشن‏ها، تلویزیون‏‌های هوشمند دیگر صرفا وسیله‎ای برای تماشای فیلم‎ها و برنامه‎های موردعلاقه جمع نخواهند بود بلکه به یک هاب کامل برای سرگرمی، بازی و حتی سفارش غذا تبدیل شده است.
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۴۸۸
نظرات شما
بهمن
Germany
سلام
افتضاح است چون قابلیت ذخیره دقیق آدرس را ندارد.
خودم با شرکت اسنپ فود تماس گرفتم با راهنماییهای که دریافت کردم نیز. ذخیره آدرس میسر نبود.
چنانچه کسی راه حلی دارد اعلام کند
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما