۰

آغاز بکار نخستین پلتفورم برگزاری تورنمنت گیم در کشور

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۱
آغاز بکار نخستین پلتفورم برگزاری تورنمنت گیم در کشور
 
آی‌تی‌من- گیم کلوب گیمرها، پلتفورمی جهت برگزاری مسابقات بازی‌های ویدیویی به صورت کاملا آنلاین در رشته‌های مختلف است که فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده است.

کلوب گیمرها، با این هدف آغاز به کار کرده تا تحولی در حوزه ورزش‌های الکترونیکی ایجاد کند. ورزش‌های الکترونیکی در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و گردش مالی آن در یک سال به زودی از مرز یک میلیارد دلار عبور خواهد کرد.

ایران نیز با ۲۸ میلیون گیمر، جزو بازی‌خیزترین کشورهای منطقه خاورمیانه بوده که مملو از استعدادهای بی‌نظیر است. اما نبود زیرساخت‌های مناسب در حوزه ورزش‌های الکترونیکی، باعث شده تا رشد این حوزه در کشورمان با سرعت کمی اتفاق بیفتد.

پلتفورم گیم کلوب گیمرها، قصد دارد با ارایه‌ راهکارهای نوین و حرفه‌ای، به مرجعی برای گیمرهای حرفه‌ای کشور تبدیل شده تا بتوانند در حوزه‌ی تخصصی خودشان فعالیت کرده و به درآمدزایی برسند.

در حال حاضر تعداد تورنمنت‌هایی که در کشورمان برگزار می‌شود به نسبت تعداد گیمرها، بسیار کم بوده و همین مساله باعث می‌شود گیمرهای حرفه‌ای انگیزه‌ کمی برای ادامه‌ فعالیت خود داشته باشند. در حالی که کشورهای مختلفی در دنیا اهمیت زیادی به ورزش‌های الکترونیکی می‌دهند و سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی در این زمینه کرده‌اند. به طور کلی ورزش‌های الکترونیکی یکی از حلقه‌های کلیدی صنعت بازی است که به بازاریابی محصولات، درآمدزایی گیمرها و اسپانسرها منجر می‌شود. اضافه شدن ورزش‌های الکترونیکی به المپیک در آینده‌ نه چندان دور نیز نشان می‌دهد چه آینده‌ای در انتظار این حوزه است.

این پلتفورم که تحت دامنه Game.ir فعالیت می‌کند، با برگزاری نخستین تورنمنت در رشته FIFA 19 آغاز به کار کرد و قرار است مسابقات متعددی را در آینده نزدیک برگزار کند.

 
کد مطلب : ۲۷۱۸۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما