۰

شرکت پست برای شناسایی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیام رسان سازمانی فراخوان داد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶
شرکت پست برای شناسایی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیام رسان سازمانی فراخوان داد
 
آی‌تی‌من- بر اساس این فراخوان که در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال و ستاپ (سکوی تجارت الکترونیک پست) با مشارکت بخش خصوصی صادر شده است، از شرکت‌هایی که کار تامین و ارائه زیرساخت‌های نرم افزاری را برعهده دارند دعوت به عمل آمده تا با همکاری پست، نسبت به تولید پیام رسان داخلی اقدام کنند.
 
براساس این گزارش، بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه بازار کسب و کار برعهده شرکت ملی پست است.
 
همچنین شرکت‌های واجد شرایط و با تجربه می‌توانند، حداکثر ظرف مدت 14 روز کاری  از تاریخ انتشار آگهی (تا 15 تیر ماه) مدارک، مستندات و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

متن کامل این فراخوان به شرح زیر است:
 
«شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد بر اساس رویکرد جدید مبتنی بر توسعه و ارائه سرویس‌های نوین با مشارکت بخش خصوصی از خدمات شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیام رسان‌های سازمانی به منظور ارتباطات میان کارکنان سازمان‌ها و مکاتبات آن‌ها استفاده نماید. در این مشارکت تامین و ارائه زیرساخت‌های نرم افزاری برعهده شرکت کننده و بازاریابی، تامین مشتری و توسعه بازار کسب و کار برعهده شرکت ملی پست می‌باشد.
 
لذا از کلیه شرکت‌های دارای شرایط و با تجربه در این راستا دعوت می‌شود حداکثر طی مدت 14 روز کاری نسبت به ارسال مدارک، مستندات و پیشنهادات خود به شرح ذیل اقدام نمایند.
 
ارسال مدارک هیچ‌گونه حقی برای شرکت‌ها ایجاد نمی‌کند و این امر صرفاً به منزله شناسایی می‌باشد.
 
شرایط عمومی:
- میزبانی سرویس در شرکت ملی پست یا محل های مورد تایید آن؛

- مالکیت برند تجاری محصول برای شرکت ملی پست بوده و یا در صورت تایید از سوی شرکت ملی پست به صورت مشترک خواهد بود؛

- عدم ارائه سرویس پیام رسانی عمومی و فعالیت تخصصی صرفاً سازمانی؛

- پیشنهاد مدل تجاری از سوی شرکت کنندگان و انتخاب توسط شرکت ملی پست؛

- اجرای آزمایشی رایگان(بدون دریافت هزینه) در شرکت ملی پست در قالب پایلوت؛

- انجام تعهدات و تسهیم درآمد به فراخور مدل همکاری نهایی شده؛

- مالکیت پایگاه‌های داده برای شرکت ملی پست یا مرجع تعیین شده از سوی آن؛

- شرکت ملی پست در انتخاب یک یا بیش از یک همکار در فراخوان مجاز است.

- شرکت ملی پست می‌تواند بر حسب نیاز در فراخوان‌های مشابه بعدی نسبت به انتخاب همکاران بیشتر اقدام نماید.

 
شرایط اختصاصی:
- دارا بودن سوابق در زمینه پیام رسان‌های سازمانی؛
 
- دارا بودن پلتفرم پیام رسان سازمانی؛
 
- دارا بودن مجوزهای مرتبط از مراجع ذیصلاح؛
 
- امنیت کامل اطلاعات کاربران و ارائه مجوز امنیتی از مراجع ذیصلاح؛
 
- قابلیت نصب در سرورهای مورد نظر شرکت ملی پست؛
 
- قابلیت اطلاع رسانی همزمان از طریق پیامک و اینترنت(برنامه کاربردی تلفن همراه)؛
 
- امکان عضویت کاربران از طریق بارگذاری فایل تماس و اطلاعات کاربران؛
 
- امکان دسته بندی و ارتباط با کاربرانی که برنامه را نصب کرده و آن هایی که نصب نکرده اند؛
 
- امکان تعریف دسترسی برای گروه‌های مختلف کاربری؛
 
- برچسب‌گذاری و طبقه‌بندی پیام‌ها؛
 
- قابلیت ارسال انواع فایل (عکس، ویدیو، ...)؛
 
- امکان زمانبندی ارسال پیام‌ها؛
 
- امکان تبدیل کانال به گروه و بالعکس؛
 
- امکان گزارش‌گیری از عملکرد کاربران(کاربرانی که پیام‌ها را مشاهده کرده یا آن‌هایی که پیام‌ها را مشاهده نکرده‌اند)؛
 
- امکان ارسال پیام به تمام کاربران یا گروه های انتخابی از اعضا؛
 
- امکان مکالمه صوتی و تصویری با کیفیت مطلوب؛
 
- امکان شخصی‌سازی با لوگوی سازمان‌ها؛
 
- کاربری آسان و کاربر پسند؛
 
- امکان اتصال به سیستم های نرم افزاری نظیر سامانه‌های آموزشی، مالی، اداری، اتوماسیون و ... از طریق API و وب سرویس برای ارائه خدمات به کاربران؛

 
مدارک لازم جهت ارائه:
 
-مستندات مرتبط با شرایط فوق؛
 
-اساسنامه و آخرین تغییرات شرکت؛
 
-پیشنهاد و پروپزال اجرایی؛
 
-پیشنهاد مدل همکاری؛

 
نشانی دبیرخانه : تهران، میدان رسالت، خیابان نیروی دریایی، حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی پست ج.ا.ا، دبیرخانه کمیسیون معاملات

شماره تلفن پاسخگویی به سوالات: 88749262 اداره کل نرم افزار و توسعه سرویس‌های الکترونیکی»
کد مطلب : ۲۷۲۲۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما