۰

تعریف بسته حمایتی برای کسب‌وکارهای دانش‌بنیان همکار پست

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۴۰۴ ساعت ۱۲:۴۱
تعریف بسته حمایتی برای کسب‌وکارهای دانش‌بنیان همکار پست
تعریف بسته حمایتی برای کسب‌وکارهای دانش‌بنیان همکار پست
آی‌تی‌من- از ابتدای بروز شرایط بحرانی در کشور، تاکنون ۷ جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مدیرعامل، مدیران ستادی و اعضای کمیته پدافند غیرعامل شرکت پست برگزار شده است. برای مرسولاتی که در باجه‌های تحویل دپو شده بودند، سازوکاری طراحی شد تا این مرسولات با توجه به شرایط، به آدرس‌های جدید گیرندگان ارسال شوند.

همچنین در حوزه خدمات مشتریان نیز اقدامات موثری انجام شد به گونه‌ای که سامانه مرکز تماس امور مشتریان ارتقاء یافت و چهار مرکز تماس استانی به مرکز تماس اصلی در تهران متصل شد و به این ترتیب سامانه ۱۹۳ توانست به صورت یکپارچه پاسخگوی تمامی تماس‌های مردمی و پیگیری‌ها باشد. 

محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست، در نشست با فعالان حوزه تجارت الکترونیک، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های فعال در صنعت پست و لجستیک خرده فروشی بر حمایت از بخش خصوصی در شرایط خاص تأکید کرد.

به گفته وی  با همکاری های متقابل بین پست و بخش خصوصی به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان می توان از این بحران با موفقیت عبور کرد.

احمدی همچنین به معرفی شرکت‌های طرف قرارداد پست به کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال برای برخورداری از بسته‌های حمایتی وزارت ارتباطات تاکید کرد و افزود:  تعریف بسته حمایتی شرکت ملی پست برای این گروه از شرکت ها و رفع چالش‌ها و مشکلات اجرایی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

گفتنی است؛ در طول جنگ ۱۲ روزه شرکت ملی پست با قوت و به صورت پایدار فعالیت‌های جاری خود را انجام داد.  در بعضی از شهرها به واسطه عدم حضور گیرندگان در مقصد و نشانی‌ها چالش‌هایی بر این شبکه پستی ایجاد شد که در نهایت تمهیداتی برای آن در نظر گرفته شد و مرسولات مدت زمان بیشتری نگه داشته شدند. همچنین با گیرندگان تماس گرفته شد تا به محض اینکه دسترسی فراهم شد، عملیات توزیع مرسولات انجام شود. 

 
مرجع : ايسنا
کد مطلب : ۲۸۵۰۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما