۰

عمیدی، مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹
حسن عمیدی، مدیر جدید روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات
حسن عمیدی، مدیر جدید روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات

آی‌تی‌من- در حکم انتصاب حسن عمیدی آمده است:«نظر به‌ شایستگی و تجارب مثبتی که داشته‌اید به‌موجب این ابلاغ به مدت دو سال به سمت مدیر روابط عمومی  منصوب می‌شوید. امید است در جهت تحقق اصول و ضوابط حاکم بر سازمان با درایت لازم و صحت عمل، در راستای اصل پاسخگویی برابر چارچوب شرح وظایف محوله، جدیدت و تلاش وافری ایفا نمایید . توفیقات شمارا در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت حضرت آیت اله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم».

گفتنی است حسن عمیدی دارای دکتری علوم ارتباطات اجتماعی و مدرس دانشگاه بوده است و پیش از این به عنوان مشاور رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران فعالیت داشته است.

عمیدی سمت‌هایی چون معاون برنامه‌ریزی و توسعه فعالیت‌های هنری بنیاد رودکی و مشاور رسانه‌ای برج آزادی را در کارنامه دارد.

امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات نیز در توییتی نوشت: «دکتر عمیدی  با سابقه حوزه تاتر و موسیقی فردی شناخته‌شده در حوزه خبر و روابط عمومی فرهنگ و هنر هستند، بودنشان در کنار ما فرصتی است هم برای هنرمندانه دیدن فناوری و هم توسعه فناورانه هنر».

البته عمیدی فعالیت خود را عملا از سال گذشته در سازمان فناور یاطلاعات آغاز کرده و حتی در اسفندماه نیز در خبری که از سوی روابط عمومی وزارت ارتباطات منتشر شد، به عنوان مدیر جدید روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات معرفی شده بود.

پیش از این حسن یوسفی این مسوولیت را برعهده داشت که پس از بازنشستگی، از این سازمان رفت و ریاست روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور را برعهده گرفت.

برای حسن عمیدی در سمت جدید خود آرزوی موفقیت و شفافیت داریم.

 
کد مطلب : ۲۷۲۷۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين