۰
LG V50، اولین گوشی 5G ال‌جی با نمایشگر دوگانه

بررسی گوشی ال‌جی وی 50 تینکیو 5 جی

LG V50 ThinQ 5G review
کاوه مهدی‌زاده / مولف
تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۳
بررسی گوشی ال‌جی وی 50 تینکیو 5 جی
بررسی گوشی ال‌جی وی 50 تینکیو 5 جی

آی‌تی‌من- درحالیکه دو تولیدکننده قدرتمند و دو برند مدعی و پرنفوذ بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی، سامسونگ و هواوی، سخت درگیر رقابت بر سر کسب عنوان اولین سازنده «گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو» بودند، ال‌جی تصمیم گرفت حداقل در این زمان وارد چنین رقابت پرریسک و مخاطره‌آمیزی نشود.

در چرایی این تصمیم ال‌جی گمانه‌زنی‌های مختلفی قابل طرح است: موقعیت فعلی و جایگاه کنونی ال‌جی در بازار گوشی‌های هوشمند و سیاست‌گذاری‌های کلان و بلندمدت این برند کره‌ای برای حضور در بازار جهانی موبایل، هزینه و ریسک بسیار بالای ورود به عرصه تحول‌آفرینی و نوآوری‌های انقلابی، گران‌قمیت،لوکس و غیرکاربردی بودن فناوری نوظهور و تازه‌واردی مثل گوشی‌های هوشمند تاشو و نامشخص و غیرقابل پیش‌بینی بودن استقبال کاربران از محصول نهایی (بافرض بی عیب و نقص درآمدن محصول و عملکرد آن). اینها همه فرضیات و گمانه‌زنی‌های ماست و اینکه ال جی دقیقا به چه دلایلی ورودش به دنیای گوشی‌های هوشمند تاشو را به آینده موکول کرد (یا به عبارتی بهتر رونمایی از گوشی هوشمند تاشوی خودش را به تعویق انداخت)، را نمی‌دانیم.

اما تصمیمی که ال‌جی برای پر کردن این خلا و عدم حضور یک گوشی تاشو در سبد محصولاتش گرفت، منطقی، جالب و در عین حال کم هزینه و کاربردی بود: گوشی هوشمند LG V50 ThinQ با سخت‌افزاری قدرتمند، قابلیت پشتیبانی از 5G و مجهز به صفحه نمایش دوگانه (امکان اضافه شدن نمایشگر دوم). 

این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که عرضه گوشی‌های تاشو گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس (Mate X) هواوی به دلیل نیاز به اصلاحات فنی به تعویق افتاده و در واقع تاریخ ورودشان به بازار همچنان نامعلوم است. در حالیکه گوشی ال جی وی 50 تینکیو (LG V50 ThinQ) از ماه می 2019 روانه بازار شده است.

در ادامه شما را به تماشای بررسی ویدیویی گوشی ال جی وی 50 تینکیو، مجهز به نمایشگر دوگانه و پشتیبانی از 5G دعوت می‌کنیم.
 
مولف : کاوه مهدی‌زاده
کد مطلب : ۲۷۲۷۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما