۰
در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

همایش سالمندان و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار برگزار می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲
همایش سالمندان و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار
همایش سالمندان و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

آی‌تی‌من- این همایش به همت «مرکز توسعه فراگیرسازی باغچه» در روز 25 آذر ماه، مصادف با «روز پژوهش»، با هدف افزایش آگاهی صاحبان کسب‌وکارها از ضرورت طراحی فراگیر و نقش سالمندان در توسعه بازار و تقویت برند، برگزار می‌شود.

با پیشرفت تکنولوژی در علوم پزشکی و افزایش امید به زندگی، تعداد افراد سالمند در جهان، رو به افزایش است، مادربزرگ و پدربزرگ‌ها  دوست دارند در خانه خودشان و مستقل زندگی کنند و در عین‌حال می‌خواهند در فعالیت‌های اجتماعی هم سهیم باشند، به همین دلیل باید خدمات و تسهیلاتی باکیفیت دریافت کنند! این فرصت، نقطه عطفی برای تمامی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها است تا با شناسایی مسائل و دغدغه‌های این گروه، ضمن حل آن و گسترش سهم بازارشان، به سودآوری بیشتر دست یابند. از سوی دیگر نقش هر یک از ما در ایفای مسوولیت اجتماعی، وظیفه‌ای است که بر عهده داریم!



وحید حجه‌فروش، هم‌بنیانگذار «باغچه» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرکت در این همایش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کند، گفت: تمامی دانشجویان علاقه‌مند و خلّاق، سرمایه‌گذارانی که به دنبال کشف بازرهای جدید برای سرمایه‌گذاری هستند، ایده‌پردازان جوان و کوشا و افرادی که در حوزه افراد دارای معلولیت فعالیت دارند، مخاطب این همایش هستند.

وی همچنین در خصوص حضور سالمندان در این همایش گفت: از تمامی سالمندان عزیز دعوت می‌کنیم تا در همایش 25 آذر، کنار ما باشند، تجربه من در برگزاری رویداد «نشاط سالمندی» در سال 98، نشان داد که برای ایجاد تغییر و حل مسائل هر گروه، اولین قدم، مواجهه و صحبت با آن‌ها است. سالمندان عزیز با حضور در همایش، ضمن استفاده از مطالبی که مطرح می‌شود، می‌توانند نظرات و ایده‌های خود را با ما در میان بگذارند.

لازم به ذکر است، اولین همایش کارآفرینی اجتماعی با محوریت طراحی فراگیر، 12 آبان‌ماه در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شده بود و در آن، مباحثی چون نقش خیریه‌ها در کارآفرینی اجتماعی مورد بحث و نقد قرار گرفت.

همایش «سالمندان و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار»، 25 آذر ماه از ساعت 13، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، سالن سمینار ابن‌سینا B برگزار می‌شود.

شرکت در این همایش برای همه، آزاد و رایگان است. برای حضور به سایت ایوند مراجعه کنید.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۱۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما