۰

عرضه سری جدید رندترین سیم کارت‌های شاتل موبایل به بازار

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
عرضه سری جدید رندترین سیم کارت‌های شاتل موبایل
عرضه سری جدید رندترین سیم کارت‌های شاتل موبایل
 
آی‌تی‌من- این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پیش‌شماره ٠٩٩٨ و کد یک، پس از عرضه موفق شماره‌های رند یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره در مرحله اول، رندترین شماره‌های خود در سه دسته‌بندی جدید چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره را نیز به بازار ارائه کرد.

شماره‌های رند چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره شاتل موبایل به ترتیب با قیمت‌های 200 هزار تومان، 300 هزار تومان و 550 هزار تومان به همراه بسته‌ی آغازین یک ماهه شامل یک گیگابایت اینترنت همراه، مکالمه و پیامک نامحدود درون‌شبکه و 100 دقیقه مکالمه و 100 پیامک برون‌شبکه، بدون نیاز به مزایده به فروش می‌رسند.

گفتنی است، امکان خرید شماره‌های رند شاتل موبایل با قابلیت انتخاب شماره از میان هزاران گزینه موجود، از طریق فروش اینترنتی در shop.shatelmobile.ir، فروش تلفنی از طریق تماس با ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠، ارسال حرف R از طریق پیامک به شماره ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠ و همچنین فروش حضوری در بیش از 1300 نمایندگی شاتل موبایل در سراسر کشور، وجود دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده فهرست نشانی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش می‌توانند به وب سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه کنند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۱۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما