۰

شاتل موبایل به سیم‌کارت‌اولی‌ها سه ماه اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۰
شاتل موبایل به سیم‌کارت‌اولی‌ها سه ماه اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد
شاتل موبایل به سیم‌کارت‌اولی‌ها سه ماه اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد

آی‌تی‌من- شاتل موبایل در طرح جدید خود برای همه متقاضیان سیم‌کارت‌های هوشمند این اپراتور که برای اولین بار سیم‌کارتی به نام آن‌ها ثبت می‌شود و پیش از این هیچ سیم‌کارتی در هیچ یک از اپراتورهای تلفن همراه کشور نداشته‌اند، بسته هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است. سیم‌کارت‌اولی‌ها در این طرح علاوه بر برخورداری از بسته آغازین و مزایای سیم‌کارت شاتل موبایل به عنوان تنها سیم‌کارت هوشمند کشور، از بسته هدیه ویژه سیم‌کارت‌اولی‌ها شامل مکالمه نامحدود شاتل موبایلی، 300 دقیقه مکالمه برون‌شبکه، پیامک نامحدود شاتل موبایلی، 300 پیامک برون‌شبکه و 6 گیگابایت اینترنت سه ماهه با تخصیص ماهیانه بهره‌مند خواهند شد.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل مداوم آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۶۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما