۰

طرح شاتل موبایل برای ایمن‌سازی اینترنت دانش آموزان فعال شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۰
طرح شاتل موبایل برای ایمن‌سازی اینترنت دانش آموزان فعال شد
طرح شاتل موبایل برای ایمن‌سازی اینترنت دانش آموزان فعال شد
 
آی‌تی‌من- شاتل موبایل با فعال کردن این طرح، دانش آموزان در استفاده از اینترنت سیم کارت شاتل موبایل، تنها به سامانه های آموزشی براساس فهرست اعلامی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دسترسی خواهند داشت. همچنین با غیرفعال کردن این طرح، دسترسی به اینترنت به حالت عادی باز خواهد گشت.
 
برای فعال کردن این طرح، کافی است مشترکین شاتل موبایل کد دستوری *1*4*3*1# را از سیم کارت خود شماره گیری کنند. همچنین برای غیرفعال کردن طرح و استفاده از اینترنت به طور عادی، کد دستوری *1*4*3*2# از سوی این اپراتور معرفی شده است.
 
همچنین گفتنی است شاتل موبایل پیش از این، استفاده از سامانه آموزشی «شاد» را بدون محدودیت و برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود رایگان کرده است و بر این اساس با استفاده از اینترنت شاتل موبایل، فعالیت در این سامانه هیچ هزینه ای برای دانش آموزان و معلمان نخواهد داشت.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G در سراسر کشور است که برای نخستین بار، از فناوری «سیم کارت هوشمند» استفاده کرده است. با استفاده از این فناوری، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده حضور مشترک، به طور خودکار، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می کند.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیمکارت با پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.
کد مطلب : ۲۷۴۶۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين