۰
بر اساس آمار نیمه اول امسال

ساعت هوشمند We-Series مدل A1 محبوب‌ترین محصول دیجی‌کالاست

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱
ساعت هوشمند We-Series مدل A1
ساعت هوشمند We-Series مدل A1

آی‌تی‌من- شاید فکر کنید محبوب‌ترین کالا در بازارگاه دیجی‌کالا، باید یکی محصولات برندهای برتر موبایل باشد؛ اما چنین نیست.

بر اساس گزارش آماری دیجی‌کالا از فعالیت‌های انجام گرفته روی این پلتفرم در نیمه اول سال 98، محبوب‌ترین کالا در مارکت‌پلیس دیجی‌کالا یک ساعت هوشمند ارزان قیمت است.

ساعت هوشمند We-series مدل A1 توانسته در نیمه اول سال جاری عنوان اول فهرست محبوب‌ترین‌های مشتریان دیجی‌کالا را به خود اختصاص دهد.

این ساعت هوشمند با وجود ارزان بودن و قیمت 98 هزار تومانی خود، می‌تواند نقش یک تلفن همراه مچی را برای کاربران بازی کند.

A1 یک ساعت هوشند سیم‌کارت خور است که به بلندگو و میکروفن مجهز شده و با اتصال از طریق بلوتوث به گوشی‌های موبایل وصل می‌شود. این ساعت هوشمند بهترین کارایی را با دستگاه‌های اندرویدی ارایه می‌کند؛ ولی به ساعت‌های مبتنی بر iOS نیز قابلیت اتصال دارد، البته در این حالت فقط امکان برقراری تماس و مشاهده مخاطبین را به کاربران می‌دهد. این ساعت از کارت حافظه تا 32 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

رتبه دوم محبوب‌ترین‌ها پس از ساعت A1 نیز در اختیار یک ابزار پوشیدنی دیگر است.

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 توانسته در فهرست محبوب‌ترین‌ها رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

Mi band 2 شیائومی دارای یک صفحه 42 صدم اینچی است که می‌تواند اعلان‌های گوشی مانند تماس‌ها و پیامک‌ها را به نمایش درآورد. همچنین اطلاعات سلامتی و ورزشی متنوعی مانند تعداد قدم‌های برداشته شده، میزان مصرف کالری، ضربان قلب و مدت زمان خواب سبک و عمیق را نمایش می‌دهد.

شیائومی با محصول شارژر همراه 10 هزار میلی‌آمپرساعتی خود، رده سوم محبوب‌ترین‌های دیجی‌کالا را نیز اشغال کرده و در پشت سر خود، گوشی گلکسی A50 سامسونگ را می‌بیند. البته بلافاصله پس از گوشی سامسونگ، یک پاوربانک یا شارژر همراه دیگر از شیائومی قرار دارد که پاوربانک 20هزار میلی آمپیر ساعتی این برند است.

گزارش کامل اطلاعات نیمه اول سال 98  دیجی‌کالا، اینجا در دسترس است.

 
کد مطلب : ۲۷۳۲۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما