۰

تا سال ۲۰۲۵ بازار ساعت‌های هوشمند ۱۴.۵ درصد رشد می‌کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۴
چشم‌انداز بازار ساعت‌های هوشمند در بازه زمانی ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵
چشم‌انداز بازار ساعت‌های هوشمند در بازه زمانی ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵

آی‌تی‌من- کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی با بررسی داده‌های منتشره از تولید، میزان فروش و عرضه ساعت‌های هوشمند در بازارهای جهانی، گزارش جدیدی را منتشر کردند که نشان دهنده چشم‌انداز پنج ساله یکی از وضعیت بازار جهانی این گجت‌های هوشمند و محبوب است.

طبق این گزارش که در سایت mordorintelligence آمده است، میزان فروش و عرضه ساعت های هوشمند در بازارهای جهانی در سال ۲۰۱۹ میلادی ۴۷.۳۴ میلیون دستگاه بوده است که طبق پیش بینی‌ها انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ میلادی به عدد ۱۱۷.۵۱ میلیون دستگاه ساعت هوشمند برسد؛ این بدان معناست بازار ساعت‌های هوشمند در بازه زمانی ۵ ساله تا ۲۰۲۵ میلادی رشدی معادل ۱۴.۵ درصد را تجربه خواهد کرد.

پیش‌تر نیز گزارش‌های منتشره از سوی شرکت تحقیقاتی راک هلث نشان می‌داد که بازار ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۷ با یک رشد ۲۴ درصدی نسبت به سال قبل از آن مواجه شده و در سال ۲۰۱۸ این رقم به ۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است.



آنها همچنین در گزارش خود اعلام کردند که بیشتر مشتریان و کاربران ساعت‌های هوشمند به منظور پیگیری و ردیابی هوشمند مسائل مربوط به سلامت‌شان، همچون ضربان قلب و سنجش میزان اکسیژن خون به سمت و سوی خریداری و استفاده از آنها روی آورده اند و کاربردهای ورزشی و فیتنس برای آنها در اولویت دوم قرار دارد.

ساعت‌های هوشمند که در سال‌های اخیر به شدت مورد محبوبیت و استقبال کاربران و علاقمندان به حوزه فناوری واقع شده‌اند، یکی از جدیدترین محصولاتی هستند که در بازار بعضی از کشورها همچون ایالات متحده آمریکا، کانادا، کشورهای اروپایی و شرق آسیایی فروش موفقیت آمیزتر و بهتری را برای خود به ثبت رسانده است.





آمریکای شمالی یکی از بزرگترین بازارهای فروش ساعت‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی در جهان به شمار می‌رود. 

از جمله سرمداران و پیشگامان تولیدکننده ساعت‌های هوشمند در جهان می توان به شرکت های اپل، سامسونگ، گارمین ، فیت بیت، فسیل، شیائومی و هواوی اشاره کرد که با عرضه و ارائه نسل های جدیدی از ساعت های هوشمند سعی دارند برای کاربران و علاقمندان به آنها قابلیت و امکانات جدیدتر و بهتری را به ارمغان بیاورند.

 
مرجع : TechCrunch
کد مطلب : ۲۷۳۵۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما