۰

سرمایه‌گذاری بوتان­‌ران در آسان‌بار

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷
سرمایه گذاری بوتان ران در آسان بار
سرمایه گذاری بوتان ران در آسان بار

آی‌تی‌من- در راستای استراتژی شرکت بوتان‌ران به­‌جهت ورود به حوزه حمل و نقل آنلاین، سرمایه­‌گذاری در شرکت آسا­ن بار با مشاوره گروه فیروزه با موفقیت به اتمام رسید.

این معامله از طریق آورده نقدی و با هدف در اختیار گرفتن سهام مدیریتی شرکت آسان بار صورت پذیرفته است.

از دیگر سهام‌داران استارتاپ آسان‌بار شرکت رهنما ونچرز است.
 
شرکت حمل ­و ­نقل سراسری بوتان‌ران از سال 1374 تاکنون به ارائه خدمات حمل ­و نقل داخلی و بین‌­المللی پرداخته است. بوتان­‌ران در زمينه پروژه‌هاي حمل ­و­ نقل گاز مايع، فرآورده‌هاي پتروشيمي، مواد نفتي و كالاي عمومي در داخل كشور و همچنين به صورت ترانزيت، صادرات و واردات به شيوه­‌هاي گوناگون حمل ­و ­نقل چند وجهي، جاده­اي، ريلي، دريايي و هوایي فعاليت می­‌کند.

از جمله راهبردهای تجاری مهم بوتان­‌ران، توسعه بازار داخلی و بین‌المللی، اضافه کردن خدمات جدید به سبد حمل­ و ­نقل و توسعه خدمات لجستیکی است، در این راستا، شرکت تصمیم به سرمایه‌­گذاری و ورود به حوزه حمل­‌و­نقل آنلاین کرده است.

گفتنی است که آسان‌ بار برندی ثبت شده برای شرکت فناوران داده پردازش فرتاک رایانه است که از آذر ماه سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون به عنوان بزرگترین سامانه اینترنتی ارائه‌­دهنده خدمات حمل‌و‌نقل بار  در سراسر ایران فعالیت می‌کند.

پلتفرم آسان ­بار، از یک طرف دسترسی به بارهای مناسب را برای رانندگان تسهیل می­‌کند و از طرف دیگر، این امکان را به شرکت‌های حمل ‌و نقل می­‌دهد که در مدت زمان کمتری راننده مناسب و تایید شده توسط آسان ‌بار را برای حمل بار خود انتخاب و از طریق اپلیکیشن، بار خود را از مبدا تا مقصد پیگیری کنند.

در حال حاضر روزانه بیش از 2000 سفارش حمل بار در آسان بار ثبت می‌شود و بیش از 40 هزار راننده از این خدمات بهره می‌برند.
 
.
کد مطلب : ۲۷۳۴۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما