۱
به دست شهردار تهران و هم‌زمان با روز جهانی دوچرخه سواری

اپلیکیشن «دوچرخه» فردا رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۷
اپلیکیشن «دوچرخه» فردا رونمایی می‌شود
اپلیکیشن «دوچرخه» فردا رونمایی می‌شود
 
آی‌تی‌من- به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، اپلیکیشن دوچرخه که فردا (سه شنبه، 13 خرداد ماه) رونمایی خواهد شد، در جهت تحقق اهداف «تهران هوشمند» در ترویج حمل‌و‌نقل عمومی و پاک تولید شده است. این اقدامات که پیشتر با طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو آغاز شده بود، حالا با تولید این اپلیکیشن، ظرفیت‌های تازه‌ای در توسعه استفاده از دوچرخه به عنوان یکی از روش‌های حمل و نقل درون شهری ایجاد می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار موبایلی، مسیریابی‌های مناسب دوچرخه سواران بر اساس حالت‌ها و شرایط مختلف است، بدین صورت که امکان مسیریابی با شرایط مختلفی از جمله راحت‌ترین مسیر،  کوتاه‌ترین مسیر ارایه خدمات و یا مسیر متداخل با مترو در این اپلیکیشن وجود خواهد داشت.

امکان اشتراک‌گذاری مسیرها و مسافت‌ طی شده و ارسال تصاویر از مسیرهای مناسب دوچرخه‌سواری نیز برای کاربران فراهم شده است. مشاهده نزدیکترین فروشگاه‌های دوچرخه فروشی، پارکینگ‌های مسقف دوچرخه، تعمیرگاه‌های دوچرخه و ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است. همچنین امکان اطلاع رسانی در مورد انواع کمپین‌ها و رویدادهای مهم دوچرخه‌سواری در سطح شهر تهران در این اپلیکیشن پیش‌بینی شده است.

امکان مشاهده جزئیات سفرهای قبلی، میزان انرژی مصرف شده توسط دوچرخه سوار، تماس اضطراری به هنگام بروز حادثه، ثبت گزارش مشکلات و موانع موجود در مسیرهای دوچرخه‌سواری از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.
 
 
کد مطلب : ۲۷۳۶۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما