۰

وزارت جهاد کشاورزی به جمع مشتریان راهکارهای ارتباطی مبین‌نت پیوست

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰
وزارت جهاد کشاورزی به جمع مشتریان راهکارهای ارتباطی مبین‌نت پیوست
وزارت جهاد کشاورزی به جمع مشتریان راهکارهای ارتباطی مبین‌نت پیوست



آی‌تی‌من- در مراسمی که صبح امروز چهارشنبه هشتم مردادماه در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، مهندس احمدی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی و دکتر حسین طهرانی مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت تفاهم‌نامه‌ای را برای اتصال نقاط موردنظر وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور امضا کردند.

دکتر طهرانی مدیرعامل مبین‌نت در این مراسم با تأکید بر توسعه همکاری‌های دو مجموعه، راهکارهای مبتنی‌بر فناوری اطلاعات و ارتباطات را به‌عنوان گزینه‌ای مطمئن برای توسعه کشاورزی در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد راهکارهای مبین‌نت خصوصا در بخش‌های اینترنت اشیاء و مرکزداده بتواند به‌زودی به سرفصل‌های همکاری طرفین افزوده شود. مدیرعامل مبین‌نت افزود، این شرکت در فصل جدید فعالیت‌های خود در دو نقش جدید با تکیه بر تخصص و تجربه، توسعه بازار خدمات سازمانی را دنبال می‌کند. سهم قابل توجه بازار و تخصص در ارئه خدمات سازمانی و عضویت در گروه شرکت‌های همراه‌اول به‌عنوان بزرگترین اپراتور خدمات بی‌سیم کشور دو ویژگی هستند که مبین‌نت را به مطمئن‌ترین گزینه در استفاده از راهکارهای سازمانی تبدیل کرده است.

مهندس احمدی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی نیز استفاده از ابزار ارتباطی و بسترهای مطمئن را رکن اصلی توسعه کشاورزی در کشور دانست و انتخاب شبکه مبین‌نت برای ارتباط بین نقاط موردنظر وزارتخانه متبوع خود را حاصل بررسی‌های کارشناسی دانست که مزایای بسیاری را متوجه این شرکت کرده است. مزایایی از قبیل ارائه تجهیزات ارتباطی به‌صورت امانی که نقش مؤثری در کاهش هزینه‌های جاری مشتریان و ایجاد چابکی بیشتر در ارائه خدمات دارد.

بر طبق این تفاهم‌نامه تمامی شعب و دفاتر موردنظر وزارت جهاد کشاورزی از طریق شبکه ارتباطی مبین‌نت به‌صورت امن و یکپارچه به یکدیگر متصل خواهد شد.
 
مرجع : مبین‌نت
کد مطلب : ۲۷۳۸۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين