۰
رییس جمهوری:

اگر مدیری خدمات سایبری ارایه نداد برکنار شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸
اگر مدیری خدمات سایبری ارایه نداد برکنار شود
اگر مدیری خدمات سایبری ارایه نداد برکنار شود

آی‌تی‌من-روحانی با تاکید بر دولت الکترونیکی و سلامت الکترونیکی به عنوان دو عامل بسیار مهم برای دولت گفت: در دولت الکترونیکی مردم از خانه خارج نمی شوند و به بانک و شهرداری و اداره ثبت ثبت و ادارات دیگر نمی روند و از خانه با موبایل مشکل خود را حل می کنند. اگر اداره کاری را بتواند کاری را از طریق سایبری انجام دهد و به فرد بگوید که باید حضوری بیایی، باید حتماً تنبیه شود. از آن تنبیه هایی که انفصال ۳ ماه و ۶ ماه بود.

رییس جمهور افزود: در بخش سلامت هم همین طور است پرونده سلامت الکترونیکی پیشرفت های خوبی کرده و من از آقای نمکی و آقای جهرمی خواهش می کنم ما همه مراحل سلامت الکترونیکی را سریع تر به پایان برسانیم و نسخه الکترونیکی پیچیده شود تا مردم نیازی نداشته باشند که جز در موارد ضروری مراجعه کنند. 

وی ادامه داد: می دانم که این کار سخت است است و می دانم که برخی از بخش ها زیر بار نمی روند و بعضی از بخش های ادارات ما نعوذبالله برای برخی از امور خلاف قانون نیاز به حضور دارند و میدانم که بعضی از شهرداری ها نیاز به حضور دارند. ما باید برخورد کنیم و اگر میخواهیم با فساد برخورد کنیم جا و زمانش اینجا و موقعیتش الان است.

روحانی ادامه داد: برای ما خیلی مهم است که ماه محرم پرشوری را بگذرانیم و بعد از عاشورا وقتی یک یا دو هفته میگذرد در این نمودار هایی که شما می کشید هیچ جایی پیک جدید را نبینیم و آن جای افتخار برای ماست آن وقت همه سازمانها و تکایا و حسینیه ها و مسوولین و علما به آن آمار و نمودار باید افتخار کنند.  رییس جمهور خطاب به وزیر ارتباطات پیرامون ایام ماه محرم گفت: پهنای باند و امکانات ارتباطی در سراسر کشور باید به بهترین وجه در اختیار مردم قرار گیرد چون همه عزاداری ها و تکایا در اعلامیه های شان اعلام می کنند که فلان منبری و مداح را از فلان کانال سایبری مشاهده کنید. باید پایه ها و استحکام این کانال سایبری و مجازی و من از وزیر ارتباطات می خواهم که به هیچ مسوول مهمی که باید مراقب باشد در این ایام مرخصی داده نشود و مراقبت کنند چون این می تواند موجب به هم ریختگی برنامه ریزی باشد. وی افزود: الان همه برای عزاداری در کانال های مختلف مجازی و صدا و سیما برنامه ریزی کرده اند. صدا و سیما و فضای مجازی ما وظیفه بسیار بزرگی بر عهده دارند و ما باید از لحاظ امکانات ارتباطی همه توان خودمان را به کار بگیریم تا هم از عزاداری ها و سخنرانی ها پخش شود و هم فضای معنوی و عزاداری وارد همه خانه ها شود و صدا و سیما فضای مجازی دو رسانه بزرگ ما هستند.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۴۰۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما