۰

ارتقای امنیت فضای مجازی به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۴
ارتقای امنیت فضای مجازی به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان
ارتقای امنیت فضای مجازی به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان

آی‌تی‌من- تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی ‌و فناوری و پلیس فتا در زمینه همکاری‌های مشترک و بهره‌گیری از ظرفیت فعالان زیست‌بوم دانش‌بنیان منعقد شد تا فرصتی برای به کار بستن توانمندی‌های فعالان این زیست بوم در مسیر کمک به امنیت فضای مجازی ایجاد شود.

با این تفاهم‌نامه که بین سورنا ستاری و سرتیپ دوم وحید مجید منعقد شد، زمینه‌های لازم برای امنیت بیش‌تر فضای مجازی به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها فراهم می‌شود.
 
کمک به دانش‌بنیان‌های فعال در حوزه امنیت سایبری
بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری، معاونت علمی ‌و پلیس فتا طرف تلاش می‌کنند تا با استفاده از ظرفیت‌های‌شان شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های تخصصی حوزه امنیت سایبری و فناوری اطلاعات و ارتباطات رونق پیدا کنند.

فروش محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان، پیاده‌سازی راه حل‌های سرمایه‌گذاری در حوزه امنیت سایبری، جذب سرمایه‌گذار و منابع مالی در طرح‌های فناورانه این حوزه از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه همکاری است.

همچنین توسعه طرح‌های امنیت سایبری با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز شتاب دهنده جزو محورهای همکاری میان معاونت علمی ‌و فناوری ریاست جمهوری و پلیس فتا است.

قرار است تا  ظرفیت صندوق‌های پژوهش و فناوری، پارک‌های علم و فناوری کشور برای اجرای طرح پژوهشی مشترک در حوزه فناوری‌های نوین امنیت سایبری اجرایی شود.


 
کد مطلب : ۲۷۴۰۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما