۰

حالت ویژه کودکان به تبلت‌های اندرویدی افزوده می‌شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۰
حالت ویژه کودکان به تبلت‌های اندرویدی افزوده می‌شود
حالت ویژه کودکان به تبلت‌های اندرویدی افزوده می‌شود

آی‌تی‌من-  پیش از این گوگل ابزار کنترل خانوادگی را به سیستم عامل اندروید اضافه کرده بود و بخشی از فروشگاه پلی استور خود را نیز به عرضه اپلیکیشن‌های مورد تایید معلمان اختصاص داده بود. اما حالا قصد دارد حالت کودکان را نیز به برخی تبلت‌های اندرویدی اضافه کند.

این حالت ویژه کیدز اسپیس نام دارد و باعث می‌شود کودکان تنها به ابزار و امکاناتی دسترسی داشته باشند که برای آنها در نظر گرفته شده است. در این حالت مطالب و محتوای ویژه کودکان برای مطالعه، مشاهده و بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

امکان شخصی سازی حالت کودکان تبلت‌های اندرویدی نیز بر اساس سلیقه کودکان وجود دارد. از جمله دسته بندی‌های اطلاعاتی موجود در این حالت می‌توان به حیوانات، طبیعت، علوم، کمک به انجام تکالیف، داستان و املا، بازی‌های دخترانه، آشپزی، فانتزی، موسیقی و وسایل نقلیه اشاره کرد.

در این بخش تعداد زیادی کتاب آنلاین و اپلیکیشن‌های متنوع آموزشی و علمی‌ وجود دارد و گوگل در حال مذاکره با ناشران برای افزایش دسترسی به انواع کتب است. فعلا برای کودکان ساکن آمریکا ۴۰۰ کتاب در این حالت در نظر گرفته شده است. فعلا این خدمات در تبلت ۱۳۰ دلاری Tab M10 HD Gen 2 در دسترس قرار گرفته است.
 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۴۱۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما