۰

ارایه حالت جدید برای صرفه‌جویی باتری اندرویدی‌ها

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۷
ارایه حالت جدید برای صرفه‌جویی باتری اندرویدی‌ها
ارایه حالت جدید برای صرفه‌جویی باتری اندرویدی‌ها

آی‌تی‌من-  به نقل از ورج، گوگل در حال آزمایش یک حالت تاریک‌تر برای برنامه جست‌وجو در گوشی‌های اندروید است. این سایه جدید هنوز مشابه چیزی نیست که ماه گذشته در تست گوگل در مورد حالت تاریک مایل به سیاه (pitch-black) روی دسک‌تاپ ارایه شد. در عوض، رنگی که در اپلیکیشن موبایل مشاهده می‌شود، تیره‌تر از خاکستری تیره معمولی است، اما همچنان روشن‌تر از سیاه کمرنگ‌تر است. 

حالت تاریک جدید در اپلیکیشن موبایل گوگل می‌تواند برای دستگاه‌هایی با نمایشگرهای OLED که به‌دنبال صرفه‌جویی در مصرف باتری هستند، جذاب‌تر باشد یا افرادی که ترجیح می‌دهند بیشتر از حالت تاریک استفاده کنند. اندروید پلیس گفت که حالت تاریک جدید، در آخرین نسخه بتای ۱۳.۸ گوگل در فروشگاه گوگل‌پلی موجود است.

پس از اینکه گوگل در سال گذشته میلادی تایید کرد که حالت تاریک را روی دسک‌تاپ آزمایش می‌کند، این شرکت عرضه گسترده حالت تاریک را برای جستجوی گوگل در ماه فوریه برای کاربران دسک‌تاپ خود تایید کرد. اگرچه می‌توانید به‌زودی به رنگ‌های جدید برنامه هم دسترسی داشته باشید، انتشار گسترده‌تر این برنامه‌ها ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا به طور رسمی در دسترس افراد بیشتری قرار گیرد.
 
مرجع : ايسنا
کد مطلب : ۲۷۸۴۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما