۰

سازگاری اپ‌های ایرانی با گوشی‌های هواوی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۴
سازگاری اپ‌های ایرانی 
با گوشی‌های هواوی
سازگاری اپ‌های ایرانی با گوشی‌های هواوی

آی‌تی‌من- در رویداد آنلاین هواوی، آخرین وضعیت درباره سرویس‌های موبایلی هواوی نیز ارایه شد که شامل خبرهای خوبی برای مصرف‌کنندگان و همچنین توسعه‌دهندگان داخلی بود. براساس اطلاعات ارایه شده در این رویداد، حالا مارکت اپ گالری هواوی حدود ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و ۲ میلیون توسعه دهنده در سراسر دنیا در حال کار روی توسعه اپلیکیشن برای آن هستند. 

در این مدت نسخه سازگار حدود ۳۰ اپلیکیشن مطرح ایرانی که حدودا ۷۵ درصد از کاربران اندروید ترکیبی از آن‌ها را نصب دارند و به طور مکرر از آن‌ها استفاده می‌کنند، روی مارکت کافه بازار منتشر شده است. اپ‌هایی چون ماکسیم، نت برگ، شیپور، دیجی کالا، علی بابا، اسنپ مارکت، اسنپ فود، تقریبا تمام اپ‌های بانکی و غیره از جمله این اپ‌ها هستند. 

لیست کامل این اپ‌ها به شرح زیر است:
اسنپ، تقویم باد صبا، آپارات، آپ، بله، فست دیکشنری، تپسی، دیجی کالا، تلوبیون، مایکت، شیپور، پیام‌رسان ایتا، دیوار، مسیریاب بلد، آمیرزا، همراه بام ملی، همراه کارت، سروش، ایرانسل، کافه بازار، موبایل بانک ملت، تاپ، نت برگ، روبیکا، همراه من، جعبه ابزار، هفت‌هشتاد، فیلیمو، رمزبان بانک ملی و ماکسیم خبر خوش دیگری که در این رویداد به مشتریان این اکوسیستم رو به رشد داده شد، انتشار نسخه سازگار تپسی و اسنپ بود. همین حالا نسخه سازگار تپسی از طریق کافه بازار قابل دریافت است و نسخه اسنپ نیز در صف انتشار قرار دارد و در آینده نزدیک هم روی کافه بازار و هم در اپ گالری منتشر خواهد شد. 

همه این اپ‌ها جدا از هزاران هزار اپلیکیشن‌های مختلف هستند که بدون هیچ مشکلی روی گوشی‌هایی که از سرویس‌های موبایلی هواوی برخوردارند اجرا می‌شوند. 

در نهایت، خبر مهم دیگری که در مراسم گفته شد، آغاز روند انتشار اپ‌های ایرانی روی مارکت اپ گالری بود که در حال حاضر سه اپ دیجی‌کالا، اسنپ مارکت و علی بابا در این مارکت منتشر شده‌اند. از توسعه‌دهندگان داخلی هم دعوت شد تا برای انتشار اپ‌های خود روی مارکت اپ گالری با تیم توسعه سرویس‌های موبایلی هواوی در ایران در تماس باشند.
 
کد مطلب : ۲۷۴۸۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما