۰

شیائومی از می ۱۱ رونمایی کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸
شیائومی از می ۱۱ رونمایی کرد
شیائومی از می ۱۱ رونمایی کرد

آی‌تی‌من- گوشی شیائومی می ۱۱ از صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن +QHD بهره می‌برد. این نمایشگر با حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت با گوریلا گلس «Victus» محافظت می‌شود و برخلاف می ۱۰ با رفرش ریت ۹۰ هرتز، پرچمدار جدید دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است.

طبق ادعای شیائومی، نمایشگر گوشی می ۱۱ در بررسی «دیسپلی میت» موفق به رکوردشکنی در ۱۳ زمینه شامل حداکثر روشنایی برای پنل OLED، کنتراست و دقت رنگ شده. شیائومی برای جدیدترین پرچمدار خود یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته، در حالی که تنها ۸.۰۶ میلی‌متر ضخامت دارد. این دستگاه در نسخه‌های مختلف با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPPDR5‌ به فروش می‌رسد.

شیائومی می ۱۱ از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن، ظرفیت باتری در مدت ۴۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. این دستگاه همچنین قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی است که با استفاده از آن، باتری در مدت ۵۳ دقیقه شارژ می‌شود. در نهایت این دستگاه از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی شارژر را از جعبه گوشی می ۱۱ حذف کرده، اما آن را در دو نسخه به فروش می‌رساند. یکی از این مدل‌ها تنها دارای گوشی است و نسخه دوم به همراه یک شارژر ۵۵ واتی فروخته می‌شود. نکته قابل توجه، قیمت یکسان این مدل‌ها است و کاربر نباید مبلغ اضافه‌ای پرداخت کند.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.85 و لرزشگیر اپتیکال است. دوربین دوم از نوع اولترا واید با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.4 و زاویه دید ۱۲۳ درجه است. در نهایت دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی از نوع ماکرو با دریچه دیافراگم. f/2.4 است. دوربین سلفی این پرچمدار ۲۰ مگاپیکسلی است که درون حفره نمایشگر قرار دارد.

شیائومی می ۱۱ در نسخه پایه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۱۲ دلار به فروش می‌رسد. مدل بعدی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۶۵۷ دلار دارد و بالاترین نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با پرداخت مبلغ ۷۱۹ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.
 
کد مطلب : ۲۷۵۲۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما