۱
۰

«هنر کارت»؛ محصول ویژه بانک آینده برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸
«هنر کارت»؛ محصول ویژه بانک آینده برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر
«هنر کارت»؛ محصول ویژه بانک آینده برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر

آی‌تی‌من- این محصول که در پاسخ به مطالبات اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و بر اساس نیازسنجی‌های صورت‌پذیرفته، طراحی و عملیاتی شده، با در برداشتن کلیه اطلاعات هنرمندان شامل: نام و نام‌خانوادگی (به دو زبان فارسی و انگلیسی)، رسته هنری و تصویری از هنرمندان، به‌عنوان کارت هویتی هر یک از هنرمندان نیز قابل بهره‌برداری است.

«هنرکارت» بانک آینده، از تمام قابلیت‌های کارت نقدی متصل به شبکه برخوردار بوده و در تمامی دستگاه‌های خودپرداز و پذیرنده، قابل استفاده است. درج کد دو بُعدی (QR Code) اختصاصی برای هر کارت با هدف شناسایی دارنده آن، از دیگر ویژگی هنرکارت به‌شمار می‌رود.

در این کارت، هم‌چنین علاوه بر سازوکار بازگشت نقدی (cashback) ایران‌کارت، امکان تعریف «cashback»  ویژه باشگاه پذیرندگان هنرکارت نیز فراهم شده است.

معرفی هنرمندان برای افتتاح حساب و دریافت «هنرکارت»، تنها از طریق صندوق اعتباری هنر، میسر است و آن دسته از هنرمندانی که عضو صندوق اعتباری هنر نیستند، باید ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی هنرکارت نسبت به ثبت‌نام در این سامانه، اقدام کنند.


 
کد مطلب : ۲۷۵۲۸۰
نظرات شما
رامین امین زاده
Romania
درود بر مدیران خوب و فهیم ایران زمین که با طرح‌های خوبی که در نظر گرفتن مثل همین هنر کارت و شارژ آن حتی با مبالغ کم موجبات آسایش هنرمندان عزیز کشورمون رو فراهم کردن.
سپاس فراوان
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما