۰
یک نماینده مجلس اعلام کرد:

طرح دو فوریتی برای اینترنت رایگان دانشجویان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱
طرح دو فوریتی برای اینترنت رایگان دانشجویان
طرح دو فوریتی برای اینترنت رایگان دانشجویان

آی‌تی‌من- جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه گسترش آموزش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمد دوستار و هیئت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان باید در حوزه‌ها، مسائل و مشکلات اجتماعی استان پیشرو باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان پیری جمعیت در استان گیلان و بیان اینکه رشد جمعیتی استان گیلان نسبت به سایر استان‌ها بسیار کمتر است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان باید در برطرف کردن مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحقیق داشته باشد. 

وی درباره متمرکز شدن دانشگاه‎ها و تصمیم گیری در شورای هماهنگی مدیریت دانشگاه‌های استان گیلان گفت: همه واحدهای دانشگاهی در استان گیلان باید متمرکز باشند تا در توسعه و کیفیت بخشی دانشگاه‌ها به صورت واحد تصمیم گیری شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها افزود: غیرحضوری بودن کلاس‌ها کار معلمان و استادان را  ۲ برابر کرده است.

کوچکی‌نژاد درباره ساختار اینترنت در کشور علی‌الخصوص استان گیلان که باعث استرس بالا در دانش‌آموزان می‌شود، بیان کرد: درصد بسیار بالایی در روستاها و شهرهای اطراف فاقد کابل اینترنت و زیرساختی نامناسب هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرحی در شروع مجلس ارایه شده است و قرار است تا در صحن علنی مجلس پیگیری شود، گفت: در اختیار گذاشتن اینترنت رایگان طرح دوفوریتی است و قطعا به زودی انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر این که پیگیری اخذ رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دستور کار است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی و ارتباطات با کشورهای همسایه شمالی می‌تواند در توسعه رشته‌های علوم پزشکی جهش داشته باشد.
 
کد مطلب : ۲۷۵۳۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما