۰
به منظور برخورداری مشتریان از سرویس بازگشت وجه نقد

فروشگاه زنجیره‎ای رفاه با تخفیفان قرارداد همکاری امضا کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۹
فروشگاه زنجیره‎ای رفاه با تخفیفان قرارداد همکاری امضا کرد
فروشگاه زنجیره‎ای رفاه با تخفیفان قرارداد همکاری امضا کرد
  
آی‌تی‌من- به موجب این همکاری همزمان با راه اندازی سرویس جدید تخفیفان، کاربران تخفیفان می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارت بانکی خود بازگردانند. این همکاری در حقیقت شروع سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان است که راه کاربران تخفیفان را برای خرید با تخفیف از فروشگاه‌های فیزیکی هموار می‌کند.

نازنین دانشور، بنیان‌گذار و مدیر عامل تخفیفان درباره این سرویس جدید گفت: ما به دنبال گسترش خدمات خود در دسته بندی‌های جدیدی هستیم و می‌خواهیم خدمات جدیدمان در زندگی روزانه مشتریان نقش پررنگ‌تری داشته باشد. همچنین همزمان با این سرویس جدید برای مشتریان، سرویس‌های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برای شرکای تجاری هم به پلتفرم تخفیفان اضافه می‌شود که نقش پررنگی در آینده محصولات ما خواهد داشت.

وی افزود: رویکرد ما در تخفیفان این است که در هر خرید برای مشتریان و شرکای تجاری ارزش پایدار ایجاد کنیم.
 
سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان چیست؟
تخفیفان که سال گذشته سرویس «پولتو» را برای خریدهای اینترنتی ارائه کرده بود، با معرفی سرویس بازگشت وجه در خریدهای روزانه به دنبال توسعه شبکه تخفیفی خود در فروشگاه‌های فیزیکی است. در این روش مشتریان با ثبت کارت‌های بانکی که خریدهای روزانه خود را با آنها انجام می دهند، می‌توانند در هر خرید روزانه خود از شبکه تخفیفی تخفیفان، تخفیف بگیرند. این تخفیف در قالب اعتبار به کیف پول مشتریان در تخفیفان واریز یا در لحظه خرید اعمال می‌شود.

این سرویس جدید با همکاری شبکه بانکی کشور صورت می‌گیرد و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت می‌گیرد.

مهم‌ترین موضوعی که باید بدانید این است که شما نیاز به ایجاد تغییر در نحوه خرید خود ندارید. فقط باید ابتدا باید اپلیکیشن تخفیفان را دانلود کرده یا به روزرسانی کنید و در تخفیفان ثبت نام کنید. بعد با ورود به سرویس بازگشت وجه، در بخش افزودن کارت بانکی، شماره کارت بانکی خود را وارد کنید. این عمل فقط یک بار انجام می‌شود و  پس از آن شما خرید خود را به روال معمول انجام می‌دهید. در زمان پرداخت، خود را مشتری تخفیفان معرفی کنید. بقیه کارها به صورت الکترونیکی و بدون انجام هیچ کار دیگری انجام می‌شود.

شرکت تخفیفان طرف قرارداد بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایحتاج روزانه است که مشتریان می توانند در هر خرید خود از این سرویس جدید استفاده کنند. زمانی که شما کارت بانکی خود را در تخفیفان ثبت می‌کنید، با هر بار استفاده از کارت بانکی خود در این فروشگاه‌ها، بخشی از مبلغ پرداختی خود را 24 ساعت بعد در همان کارت بانکی دریافت می‌کنید. این مبلغ بسته به نوع خرید شما در فروشگاه‌های مختلف و دسته بندی‌های مختلف متفاوت خواهد بود.
 
مزایای استفاده از سرویس بازگشت وجه
این سرویس کاملا رایگان است. همچنین سرویس بازگشت وجه نقد برخلاف سایر سرویس‌های مشتری مدار، مستقیم‌تر، واقعی‌تر و قابل اعتمادتر است. شانس شما برای دریافت یک پیشنهاد در خور توجه در برنامه‌های دیگری که برای جذب و نگهداشت مشتری استفاده می‌شود، بسیار کم است. در حالی که سرویس‌های بازگشت وجه نقد شما در لحظه و صرف‌نظر از مبلغ پرداختیان، پاداش دریافت می‌کنید! علاوه‌ بر این شما با استفاده از این خدمات همیشه در حال صرفه‌جویی و پس‌انداز هستید.


 
کد مطلب : ۲۷۵۳۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين