۰

معرفی گجتهای پوشیدنی در CES 2021

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷
معرفی گجتهای پوشیدنی در CES 2021
معرفی گجتهای پوشیدنی در CES 2021

آی‌تی‌من- امسال نمایشگاه CES برای نخستین بار به شکل آنلاین و غیرحضوری برگزار شد و همه شرکت اقدام به معرفی محصولاتشان به شکل آنلاین و بدون حضور بازدیدکنندگان کردند.

سامسونگ در این مراسم علاوه بر گوشیهای پرچمدار سری اس، ابزارهای پوشیدنی هم همانند هدفون معرفی کردهاست. همچنین هواوی از ساعت هوشمند واچ فیت را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.

 گلکسی Buds Pro 
شرکت سامسونگ نسل جدید ایربادزهای خود را با نام گلگسی Buds Pro رونمایی کرد. این ایربادزها دارای صدایی فراگیر، کیفیت تماس عالی، ANC هوشمند و قابلیت اتصال بهتر با اکثر دستگاهها هستند و همه این قابلیتها در یک طراحی مدرن و زیبا گنجانده شده است. گلکسی Buds Pro پیشرفتهترین ایربادز سامسونگ تا به امروز است که با هدف کمک به بهترین تجربه شما در کار، سرگرمیو هر چیز دیگری بین این دو حالت، طراحی شده است. 

ایربادزها دیگر محدود به سرگرمینیستند. حالا به ابزاری مهم برای ارتباطات کاری تبدیل شدهاند و کیفیت تماس هم اهمیتی بیشتر از همیشه پیدا کرده است. گلکسی Buds Pro با استفاده از سه میکروفون و یک واحد تفکیک صدا (VPU) صدای شما را از صداهای ناخواسته جدا کرده و به این ترتیب اطمینان حاصل میکند که شما صدایی با بالاترین وضوح ممکن را بشنوید. یکی از میکروفونهای خارجی هم نسبت سیگنال به نویز (SNR) بالایی داشته و به این ترتیب صدای پسزمینه را بیشتر حذف میکند. 

گلکسی Buds Pro هوشمندترین توانایی را در زمینه حذف نویز فعال یا ANC در مقایسه با هر ایربادز بیسیم دیگری دارد. با استفاده از قابلیت Ambient Sound میتوانید صداهای نزدیک را تا 20 دسیبل تقویت کنید و این یعنی شما میتوانید بر اساس نیاز خودتان، آن صداها را تنظیم و شخصیسازی کنید. 

این دستگاه با باتری کاملا شارژ میتواند تا 8 ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی کند بعد از آن هم 20 ساعت شارژ ذخیره در کیس شارژ بیسیم خود خواهد داشت. حتی وقتی از ANC استفاده میکنید میتوانید از 5 ساعت پخش موسیقی با 13 ساعت شارژ ذخیره در کیس شارژ، لذت ببرید. اگر هم نهایتا بعد از این همه مدت شارژ دستگاه تمام شد، تنها با 5 دقیقه شارژ میتوانید دوباره تا یک ساعت از پخش موسیقی لذت ببرید. 

همچنین گلکسی Buds Pro با داشتن گواهی IPX7 مقاومت در برابر آب، دارای بالاترین رتبه مقاومت در برابر آب در میان محصولات گلکسی بادز است. گم شدن بادزها را هم که دیگر باید به خاطرهها سپرد. با استفاده از SmartThings Find، حتی در شرایطی که دستگاه شما از بازه بلوتوثی گوشی خارج شده و در جایی دور و غیرقابل دیدن افتاده باشد، شما میتوانید به راحتی مکان گلکسی Buds Pro خود را پیدا کنید. 

گلکسی Buds Pro دارای سه رنگ جذاب مشکی، نقرهای و رنگ فوقالعاده بنفش، هماهنگ با گوشی گلکسی S21 شما عرضه میشود. گلکسی Buds Pro از روز 15 ژانویه در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد.

  واچ فیت هواوی
ساعت هوشمند هواوی Watch Fit محصولی متفاوت از هواوی است که با صفحهنمایش مستطیلی و قابلیتهای بسیار به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد. 

از ابتدای ورود ساعتهای هوشمند به بازار، یعنی کمتر از 10 سال گذشته، این محصول پیشتر صرفا به عنوان یک «گجت»   (Gadget) تجملاتی و به عنوان جایگزین لوکس ساعت کلاسیک مطرح میشد. اما با گذشت چندین سال و افزودهشدن قابلیتهای جدید به ساعتهای هوشمند این تصور به کلی تغییر پیدا کرده تا جایی که حالا میتوان از یک ساعت هوشمند به عنوان مربی ورزشی و سلامت و حتی یک دستیار اختصاصی استفاده کرد.

هواوی Watch Fit از صفحهنمایشی مستعطیل شکل 1.64 اینچ با کیفیت HD و  رزولوشن 280 x 456 برخوردار است. 

قابلیتهایی که در صفحه اصلی ساعت قرار دارند به دلخواه کاربر قابل تغییر هستند. بخش آبوهوا، ضربان قلب، قدمشمار، تنظیمات باتری یا هر بخش دیگری در این ساعت را میتوان به دلخواه در منوی اصلی چید تا بهترین دسترسی برای کاربر مهیا شود. 

این ساعت به همراه باتری فقط 21 گرم وزن دارد که یعنی احتمالا  وزن آن را روی دست خود حس نمیکنید. باتری پیشرفتهای که در این ساعت قرار داده شده است توانایی انجام 10 روز کار روتین با ساعت را با هر بار شارژ فراهم میکند. اما اگر شارژ باتری ساعت بیموقع تمام شود هم جای نگرانی نیست چون با 5 دقیقه شارژ میتوانید یک روز کامل از ساعت استفاده کنید.

تا به حال شده که برای پیدا کردن نحوه صحیح انجام یک حرکت مجبور به جستجوی زیاد و یافتن ویدیو مناسب شوید. هواوی Watch Fit  برای حل این مشکل یک راه حل دارد. 12 نوع تمرین مختلف با تصاویر متحرک و با جزئیات کامل در این ساعت به صورت پیشفرض قرار داده شده که میتواند نیاز شما به جستجو را مرتفع کند.

این تمرینات شامل حرکات ورزشی در محل کار، کشش عضلات کل بدن و تمرینات مخصوص شکم بوده و در کل 44 حرکت پایهای مختلف را شامل میشود. به کمک این تمرینات میتوانید ساعات بیکاری خود را تبدیل به یک تمرین جذاب، مفید و دقیق کنید.

کنار این تصاویر متحرک، هواوی Watch Fit از 96 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و توانایی پایش شاخصهای بدنی شما در آنها را دارد. 11 ورزش مختلف توسط این ساعت قابل رصد حرفهای و دقیق هستند که از جمله میتوان به دویدن، شنا یا دوچرخه سواری اشاره کرد.

به همراه حالتهای ورزشی از پیش تعریف شده، 85 حالت ورزشی با تنظیمات دستی نیز وجود دارد که به کاربر امکان شخصیسازی برنامه ورزشی خود برای مثال در رشته یوگا را میدهد. در تمام طول ورزش ساعت به صورت زنده میزان ضربان قلب، سوزاندن کالری و مشخصههای دیگر فعالیت بدنی پایش و ثبت میکند.

این ساعت مجهز به مکانیاب جغرافیایی داخلی (GPS) است که در کنار الگوریتم هوش مصنوعی پایش هوشمند ضربان قلب و قابلیت ضد آب ساعت تا عمق 50 متر، به شما اجازه درنوردیدن هر محیطی از کوه و کویر تا درون آب را میدهد، در حالی که از پایش سلامت خود توسط ساعت خیالتان راحت است. نتایج این پایش به صورت لحظهای از شرایط بدنی کاربر تهیه شده و بیانگر وضعیت سلامت او است.

همچنین ساعت هواوی Watch Fit با توجه به شرایط بدنی کاربر توصیه و راهکارهایی را نیز برای بهبود سلامت کاربر ارایه خواهد کرد. این ساعت توانایی کار در دمای محیطی منفی 10 درجه تا 45 درجه سانتیگراد را دارد که میتوان گفتن تقریبا امکان استفاده از ساعت در هر محیطی را فراهم میکند. اگر بدون تنظیم برنامه ورزشی بر روی ساعت شروع به ورزش کردن کنید، ساعت به صورت خودکار آن را تشخیص و حتی نوع ورزشی که انجام میدهید را نیز تشخیص داده و شروع به رصد شاخصههای سلامت شما میکند. این اتفاق به کمک حسگرهای متعدد تعبیه شده در ساعت اتفاق میافتد. حسگرهایی مانند حسگر حرکتی 6 محوره، حسگر نوری تشخیص میزان ضربان قلب، حسگر تشخیص نور محیطی و غیره.

هواوی Watch Fit به صورت بیوقفه، حتی در زمان ورزش یا خواب، میزان ضربان قلب شما را اندازهگیری کرده تا از سلامت آن شما را مطلع کند و البته راهکارهایی برای تقویت قلب ارایه دهد. در صورت بالا رفتن ضربان قلب و قرار گرفتن آن در منطقه خطرناک ساعت به کاربر اخطار داده و توجه او را به این امر حیاتی جلب میکند. قابلیت فوقالعاده دیگر هواوی در این ساعت که برای زندگی مدرن، پرسرعت و پرمشغله کنونی گزینه بسیار مناسبی است، قابلیت مدیریت استرس است. به کمک فناوری HUAWEI TruRelax استرس شما در تمام طول روز بررسی شده و در صورت بروز استرس بالاتر از حالت نرمال راهکاریی به شما ارایه خواهد شد.

اگر نیاز به یادآوری جلسات کاری مهم یا اتفاقات روزانه خود دارید، دیگرلازم نیست نگران فراموش کردن آنها باشید، چون ساعت هوشمند شما روی مچ دستتان است و امکان ندارد آن را فراموش کنید، همه آن موارد مهم را به شما یادآوری خواهد کرد. 

قابلیتهای کنترلی بسیاری نیز از طریق این ساعت هوشمند وجود دارد. کنترل موسیقی در حال پخش، استفاده برای گرفتن عکس از راه دور و امکان یافتن گوشی در چند ثانیه از جمله این قابلیتها است. ساعت هوشمند هواوی Watch Fit با 4 گیگابایت حافظه داخلی امکان مستقیم پخش موسیقی از روی ساعت و بدون نیاز به گوشی را نیز دارد. این میزان حافظه تا 500 قطعه موسیقی را در خود جای خواهد داد. توجه داشته باشید که برای استفاده از این بخش به یک هدفون «بلوتوثی» (Bluetooth) نیاز دارید.
 
کد مطلب : ۲۷۵۳۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما