۰

تلگرام امکان انتقال چت‌ها از سایر پیام‌رسان‌ها را فراهم کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۷
تلگرام امکان انتقال چت‌ها از سایر پیام‌رسان‌ها را فراهم کرد
تلگرام امکان انتقال چت‌ها از سایر پیام‌رسان‌ها را فراهم کرد

 آی‌تی‌من- تلگرام اعلام کرد که از روز پنج‌شنبه گذشته، کاربران می‌توانند سابقه چت‌ها، شامل ویدیوها و اسناد را از اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌اپ، لاین و کاکائوتاک، به این پیام‌رسان منتقل کنند. این امکان هم برای چت‌های شخصی و هم گروه‌ها امکان‌پذیر است.

تلگرام روش این کار را نیز به این صورت توضیح داده است:
برای انتقال چت از واتس اپ در پلتفرم آی‌او‌اس، باید صفحه Contact Info  یا Group Info  را در واتس‌اپ باز کنید، روی گزینه Export Chat بزنید و سپس در منوی باز شده، گزینه تلگرام را انتخاب کنید.

در اندروید نیز باید چت مورد نظر را در واتس اپ باز کنید و سپس با زدن روی آیکون سه نقطه، گزینه More و سپس Export Chat را انتخاب کنید و در منوی باز شده، روی تلگرام بزنید.

چت‌های انتخابی به عنوان روز جاری در تلگرام وارد می‌شود، اما همچنان دارای برچسب زمانی خود هستند. همچنین تمامی اعضای آن چت، می‌توانند محتوای مذکور را روی تلگرام ببینند.

تلگرام اعلام کرده که مزیت مهم این انتقال، این است که فضای روی گوشی شما آزاد می‌شود. زیرا در حالی که اپ‌های دیگر، داده‌ها را روی گوشی یا دستگاه شما ذخیره می‌کنند، تلگرام این داده‌ها را روی ابر نگهداری می‌کند.

بر اساس این گزارش، امکان دیگری که تلگرام به کاربران معرفی کرده، این است که کاربران می‌توانند چت‌های مخفی، گروه‌های ایجاد شده و سابقه تماس را نیز برای هر دو طرف ارتباط حذف کنند، بدون اینکه ردی از آن باقی بماند.

بنا به اعلام این پیام‌رسان، سرورهای تلگرام، هیچ اطلاعاتی را درباره چت‌ها و سوابق تماس حذف شده، نگهداری نمی‌کنند؛ بنابراین این داده‌ها برای همیشه، کاملا حذف خواهد شد.

بهود در چت‌های صوتی و پخش‌کننده صوتی، استیکرهای تازه، امکان گزارش کانال‌های جعلی و دسترس پذیری بهتر نیز از جمله مواردی است که در آخرین به روزرسانی تلگرام افزوده شده است.
کد مطلب : ۲۷۵۵۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما