۰

کوچ کاربران واتس‌اپ به سینگال و تلگرام ادامه دارد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۶
کوچ کاربران واتس‌اپ به سینگال و تلگرام ادامه دارد
کوچ کاربران واتس‌اپ به سینگال و تلگرام ادامه دارد

آی‌تی‌من- در جدیدترین اطلاعیه پیام‌رسان واتس‌اپ تاکید شده که انتشار «اطلاعات غلط» درباره سیاست‌های جدید، موجب نگرانی کاربران شده و به همین جهت اعمال این سیاست‌ها را که پیشتر قرار بود از ۸ فوریه (۲۰ بهمن امسال) اجرایی شود تا ۱۵ ماه مه (۲۵ اردیبهشت سال آینده) به تعویق انداخته است.

به گزارش گاردین ولی توضیحات مبهم درباره به‌روز رسانی شرایط استفاده از خدمات این پیام‌رسان و همچنین پیشنهاد ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیر شرکت خودروسازی تسلا، برای مهاجرت به پیام‌رسان سیگنال سبب شد دانلود سیگنال و تلگرام در جهان به‌شدت افزایش پیدا کند.

این در حالی است که برخی کارشناسان بر این باورند که واتس‌اپ در مقایسه با رقیبش تلگرام در زمینه حریم خصوصی همچنان شرایط امن‌تری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

واتس‌اپ پیش از این به حدود دو میلیارد نفر کاربر خود اعلام کرده بود که برای ادامه استفاده از این اپلیکیشن، باید اجازه دهند که داده‌های شخصی‌شان با فیس‌بوک و اینستاگرام نیز به اشتراک گذاشته شود.

در ایران نیز پس از زمزمه‌هایی مبنی بر دانلود پیام‌رسان «سیگنال»، این پیام‌رسان به دستور «کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» از فروشگا‌‌ه‌های آنلاین ایران حذف شد.
کد مطلب : ۲۷۵۴۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما