۰

قدردانی وزیر ارتباطات از عملکرد ایرانسل

تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳
قدردانی وزیر ارتباطات
 از عملکرد ایرانسل
قدردانی وزیر ارتباطات از عملکرد ایرانسل

آی‌تی‌من- محمدجواد آذری‌جهرمی، با انتشار یک پست در صفحۀ شخصی خود در اینستاگرام، عملکرد اپراتورها در نصب و راه‌اندازی سایت‌های ارتباطی در مناطق روستایی استان سیستان‌و‌بلوچستان، از ۲۰ آذر تا ۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ را در قالب جداول «گزارش رسمی ‌وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از پیشرفت اتصال روستاها»، تشریح کرد.

بر این اساس، ایرانسل با بهترین عملکرد در مقایسه با سایر اپراتورها، تاکنون موفق به راه‌اندازی ۴۲ سایت ارتباطی در ۹۳ روستای این استان شده و ۲۴هزار و ۷۴۵ نفر را در قالب ۶۸۱۵ خانوار، تحت پوشش شبکۀ تلفن‌همراه قرار داده است.

ایرانسل همچنین در ۲۴ سایت در ۲۸ روستا نیز در حال نصب تجهیزات است تا ۴۲۴۲ نفر دیگر را در قالب ۱۱۱۰ خانوار، تحت پوشش قرار دهد.

« تسریع» در پروژۀ «محرومیت‌زدایی ارتباطی استان سیستان‌و‌بلوچستان»  از اواخر آذر ماه ۱۳۹۹ با همت بخش توسعۀ ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، آغاز شده و بر اساس برنامه، با انجام این طرح و توسعۀ دسترسی مناطق روستایی این استان به شبکۀ ملی اطلاعات و اینترنت، محرومیت ارتباطی در این منطقه برطرف خواهد شد. 

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در ابتدای این طرح، شخصاً ۱۰ روز در این استان حضور داشت و تسریعِ پروژه را از نزدیک مدیریت کرد. 
بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل نیز در بخشی از این سفر، وی را همراهی کرد.

آذری‌جهرمی، همچنین در پست اینستاگرامی‌خود، با بیان این که «عملیات اتصال روستاهای محروم سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت، پیشرفت خوبی داره»، تصریح کرد: «بعضی اپراتورها عالی عمل کردند و برخی هم خوب بودن. همه در حال تلاشند تا همه جای سیستان و بلوچستان در دسترس باشه.»

وی افزود: «به برخی دلایل که بزودی توضیح خواهم داد کمی‌از برنامه عقب هستیم؛ بزودی مجددا به اونجا میرم تا برخی برنامه‌ها رو تغییر بدیم که این عقب‌ماندگی جبران بشه. همکاری مردم و بزرگان و همچنین همه مدیران استانی با ما بی‌نظیره. از همه‌ی اونها ممنونم.»
 
مرجع : ایرانسل
کد مطلب : ۲۷۵۵۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين