۰

آنر برای رفع تحریم‌ها همکار گوگل می‌شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۹
آنر برای رفع تحریم‌ها همکار گوگل می‌شود
آنر برای رفع تحریم‌ها همکار گوگل می‌شود

آی‌تی‌من - مدیرعامل آنر با تایید مذاکره با گوگل، نسبت به استفاده دوباره از اپ‌ها و سرویس‌های این شرکت ابراز خوشبینی کرد. 

وی همچنین گفت که آنر قصد دارد در بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار با اپل و هواوی رقابت کند.

آنر بعد از استقلال از هواوی، جان تازه‌ای گرفته و تحت فشار تحریم‌های ایالات متحده قرار ندارد. در نتیجه می‌تواند به روزهای بهتری امیدوار باشد.

جورج ژائو در مصاحبه اختصاصی با یکی از رسانه‌های چینی تایید کرد که این شرکت در حال مذاکره با گوگل است و انتظار می‌رود آنر و گوگل همکاری جدیدی را آغاز کنند.

گزارش‌ها حاکی است از هفته گذشته تاکنون، آنر مجددا همکاری خود را با کوالکام، اینتل، مدیاتک، AMD و برخی دیگر از شرکت‌های حوزه فناوری از سر گرفته است. 

گوشی‌های هوشمند آنر بدون اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل نمی‌توانند در بازارهای اروپایی، آمریکایی و سایر بازارهای بین‌المللی به فروش خوبی دست پیدا کنند.  درنتیجه، مذاکره آنر با گوگل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند وضعیت دستگاه‌های این شرکت را در بازار تغییر دهد.

مدیرعامل آنر در پاسخ به تاثیر محدودیت‌های تجاری ایالات متحده بر فعالیت این شرکت اعلام کرد که هیچ دلیلی برای اعمال محدودیت برای یک شرکت فعال در این صنعت وجود ندارد. 

آنر قوانین تجارت جهانی از جمله معیارهای مربوط به حق مالکیت معنوی، پرداخت مالیات و سایر قوانین را رعایت کرده و مورد توجه قرار می‌دهد، لذا دلیلی برای اعمال چنین تحریم‌هایی وجود ندارد.

با وجودی که جورج ژائو به همکاری مجدد آنر با گوکل اشاره کرده است، اما در مورد زمان همکاری مشترک صحبتی مطرح نشده و هنوز مشخص نیست که آنر V40 با خدمات گوگل در خارج از بازار چین عرضه خواهد شد یا خیر.

از سوی دیگر شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه ممکن است همکاری‌هایی در زمینه ساخت گوشی توسط این دو کمپانی صورت گیرد، اما در اخبار منتشر شده، اطلاعاتی راجع به این همکاری مطرح نشده است.
 
کد مطلب : ۲۷۵۵۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما