۰

قیمت موبایل افت کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸
قیمت موبایل افت کرد
قیمت موبایل افت کرد

آی‌تی‌من-  در حالی که بازار موبایل در هفته‌های گذشته افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده است با آغاز هفته جاری بالاخره ریزش نرخ ارز بر این بازار تاثیر گذاشت و ریزش قیمت موبایل آغاز شد.

 این ریزش قیمت‌ها در بین انواع گوشی‌های سامسونگ محسوس‌تر بوده است به طوری که سامسونگ گلکسی آ۵۱ روز قبل در حالی ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت خورده است که این تلفن همراه در اواخر هفته گذشته ۸ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان قیمت داشته است.

یا گوشی همراه سامسونگ گلکسی آ۷۱ نیز از این ریزش قیمت‌ها در امان نمانده است و این تلفن همراه از ۹ میلیون و  ۶۸۹ هزار تومان در اواخر هفته گذشته روز قبل به ۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان رسیده است؛ در این بین گوشی سامسونگ زد فولد در این مدت روی ۴۴ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان ثابت مانده است و اما سامسونگ زد فلیپ از ۲۳ میلیون تومان در اواخر هفته گذشته روز قبل به ۲۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان رسیده است.

در بین انواع گوشی‌های آیفون نیز این ریزش قیمت‌ها دیده می‌شود به طوری که آیفون اس ای ۲۰۲۰ از ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته روز قبل به ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و یا آیفون ۱۱ در حالی روز قبل ۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است که این تلفن همراه در اواخر هفته گذشته ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت داشته است و در این مدت اما آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرومکس به ترتیب بر روی ۲۳ میلیون و ۴۸۰ و ۴۰ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان ثابت مانده‌اند.

در بین انواع گوشی‌های شیائومی ‌اما ‌رد می‌نوت ۹ پرو از ۷ میلیون و ۸۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته روز قبل به ۷ میلیون و ۴۵۹ هزار تومان رسیده است و یا شیائومی‌رد می‌نوت ۹ اس در حالی روز قبل ۵ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان قیمت خورده است که این تلفن همراه در اواخر هفته گذشته ۵ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان قیمت داشته است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۵۸۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما