۰

اپ گالری هواوی در بین 3 فروشگاه برتر دنیا رفت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸
اپ گالری هواوی در بین 3 فروشگاه برتر دنیا رفت
اپ گالری هواوی در بین 3 فروشگاه برتر دنیا رفت

آی‌تی‌من- در حال حاضر این پلتفرم بیش از 2.3 میلیون توسعه‌دهنده ثبت شده دارد که نشان دهنده 77 درصد رشد از سال گذشته است. این یعنی میزان رشد برنامه‌های این پلتفرم از لحاظ کمی‌و کیفی سرعت بالایی دارد.

مخاطبان آن در سراسر جهان، به بیشتر از ۵۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است، که خبری خوش برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در سراسر دنیا است. حالا بازاری مطمئن با تعداد کاربر (مشتری بالقوه) از طریق App Gallery در دسترس قرار گرفته است.

بد نیست بدانید که تعداد کل دانلود برنامه در این پلتفرم به تعداد 384.4 میلیارد بار دانلود در سال 2020 رسیده که 174 میلیارد بیشتر از سال قبل است. اعداد و ارقام رشد فروشگاه App Gallery به شکلی خارق‌العاده در حال رشد است.

در میان بخش‌های مختلف این فروشگاه، بازی‌ها بیشترین رشد را تجربه کرده‌ و در مقایسه با سال گذشته، ۵۰۰ درصد رشد داشته‌اند. این آمار و ارقام جدید، دقیقا یک سال پس از معرفی و رونمایی AppGallery به صورت رسمی‌و تشریح چشم‌انداز هواوی برای ساخت و توسعه آن به عنوان یک پلتفرم توزیع برنامه‌های جدید، منتشر شده است.
برای پی‌بردن به بزرگی بازار چین به عنوان دومین بازار کالاهای مصرفی دنیا، کافی است به اعداد و ارقام نگاهی داشته باشیم. بیشتر از 904 میلیون کاربر اینترنت با میزان دانلود بیش از 100 میلیارد برنامه در بازار چین حضور دارند و فروشگاه App Gallery هواوی خدمات‌دهی به بخش بزرگی از این کاربران را بر عهده دارد.

فقط در یک سال گذشته، هواوی به بیش از 100 شرکت خارجی کمک کرده تا به بازار رو به رشد برنامه‌های موبایل در چین وارد شده و سهمی‌از سود سرشار آن داشته باشند.

برنامه‌‌ای مانند PicsArt را می‌توان به عنوان یکی از نخستین برنامه‌هایی معرفی کرد که از موقعیت و جایگاه هواوی در بازار موبایل چین استفاده کرده‌اند. در حال حاضر این برنامه توانسته بیشتر از 300 میلیون دانلود را در سرزمین چین، تجربه کند.

همچنین برنامه‌های دیگری همانند FaceTune 2 و Mondly با 2.2 میلیون و 350 هزار دانلود، موفقیت‌های مشابهی را تجربه کرده‌اند. البته این پلتفرم به بیشتر از 10 هزار برنامه چینی هم کمک کرده است تا بتوانند به بازارهای خارج از کشور هم دسترسی پیدا کنند که از میان آن‌ها می‌توان به Rise و Night of Full Moon اشاره کرد.
 
کد مطلب : ۲۷۵۸۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما