۰
ادعای عجیب سامسونگ پس از گذشت 5 سال

داستان گوشی گلکسی S7 چه بود؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۵
داستان گوشی گلکسی S7 چه بود؟
داستان گوشی گلکسی S7 چه بود؟

آی‌تی‌من- در سال 2016 غول فناوری کره جنوبی پرچمدار خود را با نام Galaxy S7 به بازار جهانی عرضه کرد و چندی پیش اعلام کرد که به اشتباه به این دستگاه، گوشی هوشمند گفته می‌شود. جالب است که بدانید سامسونگ برای بازپرداخت مالیاتی این گزارش را منتشر کرده و به همین دلیل است که ادعا می‌کند این گجت یک گوشی هوشمند نیست.

سامسونگ به همراه یک متخصص فناوری اطلاعات به نام Jacques Van Wyk توانست این شایعه را به حقیقت تبدیل کند و ادعا کرد که هر دستگاهی که بتواند به کاربران اجازه برقراری تماس، تصویربرداری، فیلم‌برداری و… را بدهد، لزوما یک گوشی هوشمند نیست.

سامسونگ در ادامه تایید کرد که این دستگاه یک گوشی هوشمند نبوده و در واقع یک کامپیوتر جیبی یا حتی یک PDA است. همانطور که متوجه شده‌اید سامسونگ برای پرداخت نکردن مالیات گوشی گلکسی S7 را یک کامپیوتر جیبی معرفی کرده است، اما جالب است که بدانید Galaxy S8 اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از DeX (شبیه ساز کامپیوتر در اندروید) پشتیبانی می‌کند.

یک قاضی به نام Nomonde Mngqibisa-Thusi این ادعای سامسونگ را بررسی کرد و سپس ادعای سامسونگ را که مبنی بر اینکه گوشی Galaxy S7 یک کامپیوتر جیبی است، رد کرد و همچنین درخواست سامسونگ برای بازپرداخت مالیات نیز با هزینه‌ای سنگین رد شد. فعلا مشخص نیست که غول فناوری کره جنوبی باید برای این ادعای خود چه مقدار هزینه بپردازد، به هر حال چنین ادعایی از یک کمپانی بزرگی مانند شرکت سامسونگ بسیار عجیب است. 

جالب است بدانید که سامسونگ از این گوشی تعداد قابل توجهی در سال ۲۰۱۶ به فروش رساند و به جرات می‌توان گفت که این گوشی یکی از پرفروش‌ترین محصولات سری گلکسی سامسونگ به شمار می‌رود.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۰۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين