۰

دورهمی‌های افطاری در هوایی تازه و سالم

تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷
دورهمی‌های افطاری در هوایی تازه و سالم
دورهمی‌های افطاری در هوایی تازه و سالم

با وجود این اما حفظ سلامتی میزبانان و مهمانان از هر چیزی مهم‌تر است، به همین دلیل می‌بایست تمامی موارد بهداشتی رعایت شود. یکی از نکاتی که می‌تواند در حفظ سلامتی افراد تا حد زیادی موثر باشد، گردش هوای پاک و سالم در خانه است. در زمان‌هایی مانند شرایط کنونی که در فصل گرما قرار داریم، استفاده از کولرهای گازی پیشرفته و جدید می‌تواند شرایط ایمن و کم‌خطری را در خانه حکمفرما کند.

یکی از این دستگاه‌ها کولر گازی جدید ویندفری سامسونگ است که نه تنها هوایی خنک را به شیوه‌ای بهینه و بدون بادهای مزاحم وارد اتاق‌ها می‌کند بلکه با قابلیت‌های پیشرفته قادر است هوایی تازه، سالم و عاری از هر گونه ذرات گرد و غبار را به خانه‌ها بیاورد.


تهویه هوایی برای سلامت خانه
میزان گردوخاک و آلاینده‌های موجود در هوا نقش بسیار مهمی در سلامت افراد حاضر در خانه دارد. اهمیت این موضوع وقتی روشن‌تر می‌شود که بدانیم وجود تنها یک گرم ذرات ریز می‌تواند تاثیر بسیار مخربی روی دستگاه تنفسی گذاشته و باعث حساسیت در کودکان و خردسالان شود. 

برای رفع این مشکل سامسونگ در کولرهای گازی ویندفری خود از تکنولوژی جدیدی استفاده می‌کند که خانواده ها را در برابر گردوغبار و ذراتی که در هوا باعث بیماری و آلرژی می شود محافظت می‌کند. این تکنولوژی آلاینده‌های هوا، ریزگردها، گرده گل‌ها و 99 درصد ذرات آلوده معلق در هوا را فیلتر می‌کند و افراد را از چالش ناراحتی‌های تنفسی، سرفه، عطسه، آبریزش بینی و سایر علائم آلرژی نجات می‌دهد. در این تکنولوژی با خنثی‌سازی رادیکال‌های فعال اکسیژن، جلوی انتشار و ورود گرد و غبار و باکتری‌های بیماری‌زا گرفته می‌شود و هوایی سالم و پاکیزه در خانه پخش می‌شود.

علاوه بر این در کولرهای گازی ویندفری سامسونگ از  فیلتر فوق عریض PM2.5 استفاده می‌شود که با پوشش ۱۰۰ درصدی هوای ورودی می‌تواند ۹۹ درصد ذرات و گرد و غبارهای کوچک و بزرگ و مواد حساسیت‌زا را از هوا بگیرد. همچنین این دستگاه‌ها مجهز به فیلتر آسان پیشرفته‌ای است که اعضای خانواده می‌توانند به آسانی آن را باز کنند و پس از شستشو و تمیز کردن سر جای خود قرار دهند.

هوای خنک بدون باد مزاحم
قرار گرفتن در معرض باد سرد حتی برای مدت کوتاه هم بسیار ناخوشایند است. جدا از حس بد، اگر خیابان‌های داغ شهر به خانه بیایید و فورا زیر باد کولر قرار بگیرید ممکن است به سرماخوردگی‌های تابستانی مبتلا شوید. کولرهای ویندفری مشکل بادهای مزاحم را هم کاملا حل کرده‌اند. این محصولات سامسونگ که با الهام از اسپیکرها و روش انتشار امواج صدا از بدنه آنها، طراحی شده‌اند، بدون ایجاد باد، هوای خنک را از طریق ۲۱ هزار سوراخ روی کل بدنه خود، در اتاق منتشر ‌کرده و به این ترتیب حس هوای خنک طبیعی را به شما منتقل می‌کنند. علاوه بر این موارد کولرهای ویندفری سامسونگ مجهز به قابلیت اتصال وای‌فای هستند که به شما امکان می‌دهد با استفاده از اپلیکیشن Smart Home سامسونگ بتوانید از هر جایی کولر خانه را کنترل کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید بلافاصله پس از راه‌افتادن از محل کارتان، کولر خانه را روشن کنید تا وقتی به خانه می‌رسید محیطی کاملا دلپذیر و خنک در انتظارتان باشد. 

کاهش مصرف انرژی
یکی از مشکلات خانواده‌ها در فصل گرما افزایش هزینه‌های برق خانه است. بخش عمده‌ای از این هزینه‌ها با داشتن دستگاه‌ها و فناوری‌های جدید قابل رفع است. از جمله این دستگا‌ه‌ها کولر ویندفری سامسونگ است که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و طراحی خاص خود توانسته میزان مصرف انرژی را تا ۷۲ درصد کاهش دهد. این سری از کولرهای گازی سامسونگ از روشی دو مرحله‌ای برای خنک کردن محیط استفاده می‌کنند. در این روش ابتدا حالت «سرمایش سریع» کولر فعال شده و در مدت کمی دمای اتاق را تا حد دلخواه شما کاهش می‌دهد و بعد از آن به حالت «خنک کننده» می‌رود و با توزیع آرام و یکنواخت هوای خنک از ۲۱ هزار سوراخ ریز روی بدنه کولر، بدون ایجاد هیچ باد مزاحمی، دمای هوا را در همان حد نگه می‌دارد. به این ترتیب دیگر مشکل قرار گرفتن مداوم در معرض باد سرد هم کاملا از بین می‌رود.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۲۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما