۰
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام:

30 هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در پیام البرز جذب شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۲
30 هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در پیام البرز جذب شد
30 هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در پیام البرز جذب شد

آی‌تی‌من- نادر ثناگو مطلق در آئین بهره برداری از چهار واحد تولیدی و صنعتی با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری اسلامی‌ایران اظهار کرد: در همین مدت حدود سه هزار فرصت شغلی در منطقه جذب و بیش از ۱۰۰ هکتار توسعه ناحیه‌های صنعتی را داشته‌ایم. وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته بیش از ۲ برابر عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام در مقایسه با ۲۰ سال قبل آن بوده تصریح کرد: هم اکنون فرودگاه پیام با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده به عنوان آلترناتیو پدافند غیرعامل و مدیریت بحران فرودگاه‌های دیگر از جمله فرودگاه امام(ره) و مهرآباد است.

ثناگو مطلق در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پیام  تبدیل به منطقه ویژه تخصصی اقتصاد دیجیتال شده است، گفت: امروز اکو سیستم مناسبی برای شرکت‌های حوزه تولید و خدمات بخش فاوا، الکترونیک و همچنین شرکت‌های دانش بنیان و ‌هایتک در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ایجاد شده، به نحوی که طی ۲ سال گذشته با وجود محدودیت‌های ناشی از تحریم و همچنین شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۵۰ شرکت در این منطقه مستقر شده اند.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰۰ شرکت متقاضی استقرار در منطقه هستند که با توجه به مصوبه اخیر کمیسیون تخصصی شورای عالی اقتصاد مبنی بر اختصاص 8000 میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت‌ها در این منطقه امیدواریم امکان تحقق استقرار شرکت‌ها میسر شود .
 
مرجع : روابط عمومی منطقه پیام
کد مطلب : ۲۷۶۳۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين