۰
به «پی‌پاد» سلام کنید اپلیکیشن بانک پاسارگاد

«کیپاد» «پی‌پاد» شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷
«کیپاد» «پی‌پاد» شد
«کیپاد» «پی‌پاد» شد

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، پی‌پاد با عنوان کیف پول همراه بانک پاسارگاد شناخته می‌شود که بر بستر سرزمین هوشمند پاد بنا شده و در تلاش است نگاهی هوشمندانه به جهان پرداخت امروز داشته باشد.

از این رو با هدف رفع نیازهای روزانه مردم اپلیکیشن کیپاد دست‌خوش تحول شد و پی‌پاد به عنوان کیف پول و حساب دیجیتال بانک پاسارگاد راهی بازار گشت؛ برنامه‌ای کاربردی، که بدون نیاز به پول نقد، عموم کارهای روزانه را مرتفع می‌کند.

پی‌پاد به منظور جایگزینی برای عموم اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین، طراحی شده است. به طوری که نیاز به نصب اپلیکیشن‌های تک کاربردی برای کارهای روزانه از قبیل کارت به کارت، خرید شارژ و بسته، پرداخت کرایه و …. را مرتفع کند.

از جمله امکانات و خدمات پی‌پاد می‌توان به پرداخت عوارض پارک حاشیه‌ای، خرید اینترنت و شارژ همراه، صدور کارت شهروندی، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت سینما، خرید اشتراک تلویزیون اینترنتی آیو، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی، پرداخت قبوض و … اشاره کرد.

کاربران فعلی اپلیکیشن کیپاد کافی است نرم افزار خود را از طریق کافه بازار یا گوگل پلی به نسخه جدید به‌روزرسانی کرده تا به صورت خودکار به اپلیکیشن جدید پی‌پاد دسترسی پیدا کنند.

سایر علاقه‌مندان نیز می‌توانند با مراجعه به مارکت‌های اندرویدی و یا وب‌سایت جدید پی‌پاد به آدرس www.pay-pod.ir نسخه اندروید یا iOS پلتفرم پی‌پاد را دانلود و نصب کنند.
 
کد مطلب : ۲۷۶۳۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما