۰
دهمین نمایشگاه اینوتکس به کار خود پایان داد

معرفی برترین‌های ۳ بخش رقابتی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

تاریخ انتشار
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۵
معرفی برترین‌های ۳ بخش رقابتی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱
معرفی برترین‌های ۳ بخش رقابتی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

آی‌تی‌من- در مراسم اختتامیه این رویداد که با حضور کوتاه رییس قوه قضاییه همراه بود، برترین‌های ۳ بخش رقابتی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ شامل «اینوتکس پیچ»، «اینوتکس بتل» و «استارکاپ» معرفی شدند.
 
در بخش اینوتکس بتل تیم «نانو فام» به عنوان تیم برتر معرفی شد. به این تیم مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بانک توسعه تعاون اعطا شد.
 
در رقابت اینوتکس پیچ تیم «رپید X» حائز رتبه اول شد. اعطای مبلغ ۲۰ میلیون تومان و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بانک توسعه تعاون به این تیم تعلق گرفت.
 
تیم «اکتیویا» حائز رتبه دوم شد و مبلغ ۱۵ میلیون تومان و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بانک توسعه تعاون به این تیم اختصاص یافت.
 
تیم «نمالاین» با کسب رتبه سوم موفق به دریافت مبلغ ۱۰ میلیون تومان و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بانک توسعه تعاون شد.
 
در بخش استارکاپ تیم هما با حضور آیت خضرایی و محمدمهدی اسدی فر تیم برتر معرفی شد.

سجاد فشمی عباسی دبیر اجرایی اینوتکس در مراسم اختتامیه این نمایشگاه با بیان اینکه اینوتکس با مشارکت ۴۰۰ شرکت استارت‌آپی و دانش بنیان در مدت ۴ روز برگزار شد، افزود: بر اساس آمارها ۲۰ هزار نفر به صورت حضوری و ۳۵ هزار نفر نیز به صورت مجازی از این رویداد بازدید کردند.
 
وی بیشترین میزان بازدید از یک غرفه را ۱۲۰۰ مورد و کمترین آن را ۹۰ مورد ذکر کرد و یادآور شد: رویداد کافه سرمایه یکی از بخش‌های جنبی این رویداد است که طی آن ۴۷۰ جلسه برگزار شد که تاکنون ۵۵ مورد از این مذاکرات به مرحله دوم راه یافتند.
 
فشمی خاطر نشان کرد: از این تعداد جلسه مذاکره، ۳۲۰ مورد حضوری و ۱۵۰ مورد به صورت آنلاین و مجازی بوده است.
 
دبیر نمایشگاه اینوتکس با اشاره به بخش «نیکستیشن» این رویداد، اظهار کرد: در این رویداد ۹۰ نفر بر روی استیج برای ارائه موضوعاتی در خصوص بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا حضور یافتند.

 

 
کد مطلب : ۲۷۶۳۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما