۰
درخواست نصر تهران از اعضای صنف

اعضا در ارتقای سندپیش‌نویس غیرقابل استناد قراردادهای حوزه IT مشارکت داشته باشند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۹
اعضا در ارتقای سندپیش‌نویس غیرقابل استناد قراردادهای حوزه IT مشارکت داشته باشند
اعضا در ارتقای سندپیش‌نویس غیرقابل استناد قراردادهای حوزه IT مشارکت داشته باشند

آ‎ی‌تی‌من-  به استناد نظام فنی اجرایی کشور و آیین‌نامه بند هـ ماده 29 قانون برگزاری مناقصات، تهیه شرح خدمات و قراردادهای همسان دستگاه‌های اجرایی با شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات از وظایف سازمان برنامه و بودجه است.

با توجه به تأثیر فرآیندها و روابط کاری تعریف شده در قراردادهای انفورماتیکی و در راستای شفاف شدن مسئولیت و افزایش پاسخگویی طرفین فعال‌در این حوزه، این سازمان نسبت به تهیه و ابلاغ همسان قراردادهای حوزه انفورماتیک در قالب تدوین سند «پیش‌نویس غیرقابل استناد قراردادهای حوزه فناوری اطلاعات» اقدام کرده است.

از سوی دیگر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به استناد قانون «حمایت از پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای» مصوب سال 1379 مجلس شورای اسلامی وظیفه ساماندهی امورحوزه فناوری اطلاعات را به‌عهده دارد. علاوه‌برآن با توجه به تجارب ارزشمند اعضای سازمان در این حوزه، به منظور اعمال نظر اعضای صنف در تدوین نهایی این سند، تعاملاتی میان نصر تهران و امور نظام فنی و اجرایی مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.

بر همین اساس، کارگروهی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تشکیل شده است. این سازمان از تمامی اعضای صنف درخواست می‌کند در صورت تمایل به مشارکت برای تکمیل و بهبود کیفیت سند یاد شده، تا آخر روز اداری شنبه، 8 خرداد آمادگی خود را به سیدعلی آذرکار، رئیس کمیسیون استاندارد و مقررات از طریق ایمیل به نشانی azarkar@tehrannsr.org اعلام کنند.
 
گفتنی است سند «پیش‌نویس غیرقابل استناد قراردادهای حوزه فناوری اطلاعات» به پیوست قابل دریافت است

 
مرجع : نصر تهران
کد مطلب : ۲۷۶۴۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما