۰

حمایت صندوق نوآوری از فناوری‌های انقلاب دیجیتال

تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۰
حمایت صندوق نوآوری از فناوری‌های انقلاب دیجیتال
حمایت صندوق نوآوری از فناوری‌های انقلاب دیجیتال

آی‌تی‌من - سیاوش ملکی‌فر در پنل «فرصت‌ها و چالش‌های ایران در عصر انقلاب چهارم صنعتی» کنفرانس ملی انجمن علمی ‌پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران، دورنمای انقلاب دیجیتال در ایران را بررسی کرد و گفت: در مسیر تحول دیجیتال مانند هر تحول دیگری، نظم موجود تغییر کرده و منافع برخی تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و مقاومت صنعت در انقلاب دیجیتال نیز به دلیل به خطر افتادن نظم و منافع آنها است.
 
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری گفت: نقش پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، تعدیل و مدیریت مقاومت صنعت در مقابل تحولات انقلاب دیجیتال است.
 
ملکی‌فر ادامه داد: صندوق نوآوری و شکوفایی به‌طور خاص از فناوری‌های انقلاب دیجیتال مانند خدمت بلاعوض گرنت، حمایت می‌کند. نسل خوب انقلاب دیجیتال زاییده اتصال شرکت‌های کوچک به شرکت‌های بزرگ است که صندوق نوآوری از ظرفیت‌های مختلفی مانند برگزاری رویداد استفاده کرده تا شرکت کوچک را به بازار معرفی کند.
 
وی گفت: بعد از اتصال نیز با تامین مالی مانند سرمایه در گردش، تسهیلات لیزینگ و همچنین خدمت بلاعوض استاندارد برای ایجاد تناسب استانداردی شرکت با نیاز صنعت و همچنین خدمت مالکیت فکری برای در امان نگه داشتن دارایی‌های فکری شرکت‌ها، حمایت‌های خود را ادامه می‌دهد.
 
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: در صندوق تلاش داریم که اتصال را برقرار کرده و با ابزارهای مالی کمک می‌کنیم که همراهی سهل‌تر شکل بگیرد. برخی فکر می‌کنند جامعه ما دچار فناوری‌هراسی است در حالی که برعکس جامعه ما و تحصیل‌کردگان آن عطش به فناوری‌های پیشرفته دارند و تلاش می‌کنیم در صندوق نوآوری همپای دنیا حرکت کنیم.


 
مرجع : صندوق نوآوری و شکوفایی
کد مطلب : ۲۷۶۴۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما