۰

مایکروسافت یک شرکت امنیت سایبری خرید

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۳
مایکروسافت یک شرکت امنیت سایبری خرید
مایکروسافت یک شرکت امنیت سایبری خرید

آی‌تی‌من-  این خرید جدید به مایکروسافت برای توسعه کسب و کار امنیتی خود که سریع‌تر از بخش‌های دیگر رشد دارد، کمک می‌کند. مایکروسافت در ژانویه اعلام کرد بیش از ۱۰ میلیارد دلار درآمد امنیتی در ۱۲ ماه گذشته داشته است که بیش از ۴۰ درصد رشد سال به سال نشان می‌دهد.

اریک دوئر، نایب رییس امنیت ابری مایکروسافت در یک پست وبلاگ نوشت: نرم افزار ایلومینیت شرکت ریسک آی کیو تهدیدها در سراسر فضای فناوری اطلاعات یک سازمان را جمع آوری می‌کند تا متخصصان امنیتی به حساس‌ترین موارد بپردازند. این سیستم در سراسر سرویس ابری آزور مایکروسافت و سایر سرویس‌های ابری مانند خدمات وب آمازون (AWS) کار می‌کند.

مایکروسافت اخیرا با مسائل امنیتی شامل بهره برداری هکرها از حفره‌های امنیتی نسخه‌های نرم افزار ایمیل و تقویم اکسچنج سرور این شرکت روبه‌رو شده است. 

ریسک آی کیو در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و در سانفرانسیسکو مستقر است. این شرکت بیش از ۲۰۰ کارمند دارد و سرمایه گذارانش شامل باتری ونچرز و مَس موچوآل ونچرز هستند. ریسک آی کیو که با شرکت‌هایی نظیر فیس بوک و سرویس پستی آمریکایی برای شناسایی نقاط ضعفشان در برابر حملات سایبری همکاری داشته است، علاوه بر نرم افزارش برای انتشار گزارش سالانه ای به نام "اویل اینترنت مینت" معروف است که به بررسی میزان فعالیت مخربی می‌پردازند که در ۶۰ ثانیه یا کمتر اتفاق می‌افتد.پیشتر بلومبرگ به نقل از منابع ناشناس گزارش کرده بود مایکروسافت بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برای خرید شرکت ریسک آی کیو پرداخت خواهد کرد.
 
مرجع : ايسنا
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۸۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما