۰

بهبود ۳۰درصدی شاخص‌های کیفی شبکه شرکت مخابرات ایران

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۵
بهبود ۳۰درصدی شاخص‌های کیفی شبکه شرکت مخابرات ایران
بهبود ۳۰درصدی شاخص‌های کیفی شبکه شرکت مخابرات ایران

آی‌تی‌من- مجید سلطانی گفت: افزایش کیفیت در شاخص‌های شبکه، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه‌های گذشته محسوس بوده و نشانگر توجه ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیاز‌های رو به افزایش مشتریان در شرایط کرونایی حاضر است.

وی تصریح کرد: شاخص‌های کیفی شبکه مانند مقدارDNS، jitter  و latency و Packet-loss  با کاهش قابل توجه در چند ماه گذشته، بهبود کیفیت سرویس‌های مختلف و تحقق رضایتمندی مشتریان را در خدمات ارائه شده به دنبال داشته است. سلطانی گفت: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و در راستای تحقق شبکه IP محور، روند پایش کیفیت و بهینه سازی شبکه در تمام استان‌ها با بهینه سازی شبکه در حال اجرا و پیاده سازی است. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطرنشان ساخت: به منظور رسیدن به این هدف با همکاری بخش‌های مختلف شرکت مانند مشتریان، تجاری، شبکه و فناوری اطلاعات، عملیات مختلفی مانند راه اندازی سامانه اندازه گیری شاخص‌های کیفی شبکه، در حال انجام است که نقش مهمی در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخص‌های کیفی شبکه، به صورت متوازن و بهبود این شاخص‌ها در تمام کشور داشته است.
 
مرجع : مخابرات
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۸۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما