۰

برگزاری انتخابات کمیسیون‌های تخصصی نصر تهران از ابتدای شهریور

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۰
برگزاری انتخابات کمیسیون‌های تخصصی نصر تهران از ابتدای شهریور
برگزاری انتخابات کمیسیون‌های تخصصی نصر تهران از ابتدای شهریور

آی‌تی‌من-  آیدین عدالت گفت: پیرو اتمام مدت ثبت درخواست عضویت در کمیسیون‌های تخصصی، مراحل پالایش و تایید صلاحیت متقاضیان آغاز شده است و جلسات انتخابات کمیسیون‌ها از ابتدای شهریور ماه برگزار می‌شود.

عدالت درباره‌ روال بررسی درخواست متقاضیان توضیح داد: طبق آیین نامه جدید، پس از پایان ثبت درخواست، دبیرخانه سازمان سوابق و زمینه فعالیت متقاضیان را بررسی می‌کند و گزارش وضعیت متقاضیان هر گروه از کمیسیون‌ها را به کمیته راهبری رسته مربوطه منعکس خواهد کرد.

او افزود: کمیته راهبری رسته با بررسی گزارش، نسبت به تایید صلاحیت متقاضیان هر کمیسیون اقدام می‌کند و لیست نهایی را جهت صدور دعوتنامه به دبیرخانه ارجاع می‌دهد. ملاک تشخیص صلاحیت متقاضی در هر کمیسیون تخصصی، زمینه فعالیت جاری یا سابقه فعالیت صنفی در زمینه موضوع کمیسیون است.

عدالت تاکید کرد: جهت حضور در جلسه انتخابات کمیسیون لازم است عضویت متقاضی دارای اعتبار باشد.

مسوول کارگروه «بازطراحی ساختار سازمان نصر تهران» همچنین درباره‌ زمان‌بندی برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها و شروع به کار آنها گفت: پیرو برنامه‌ریزی «کارگروه اصلاح ساختار سازمان» مقرر شده است فرآیند بررسی و تایید صلاحیت متقاضیان حداکثر تا 25 مرداد ماه جاری به پایان برسد و جلسات انتخابات کمیسیون‌ها از ابتدای شهریور ماه آغاز شود.

عدالت همچنین درباره‌ تشریفات انتخابات کمیسیون‌ها اضافه کرد: پس از نهایی شدن لیست متقاضیان تایید صلاحیت شده، در صورتی که تعداد اعضای متقاضی عضویت در هر کمیسیون کمتر از 35 نفر باشد، بدون نیاز به انتخابات، کلیه متقاضیان به عضویت رسمی‌آن کمیسیون درخواهند آمد. در صورتی که متقاضیان بیش از 35 نفر باشند لازم است انتخابات برگزار شود و حاضران به 35 نفر از میان خود رای دهند و آنها را به‌عنوان عضو رسمی‌کمیسیون انتخاب کنند.

او به انتخابات رئیس کمیسیون نیز اشاره کرد: در ادامه همان جلسه، فارغ از تعداد اعضا انتخابات رئیس کمیسیون برگزار می‌شود و توسط دبیر جلسه صورتجلسه خواهد شد. سه نفر از داوطلبان ریاست کمیسیون که بیشترین رای را اخذ کرده باشند، به عنوان کاندیدای نهایی به کمیته راهبری رسته مربوطه معرفی می‌شوند. کمیته پس از بررسی، کاندید مورد نظر خود را برای ریاست هر کمیسیون به همراه لیست اعضای اصلی منتخب، جهت تصویب به هیات مدیره معرفی خواهد کرد.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۹۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما