۰
با برگزاری انتخابات شاخه مشاوران و فروشگاه‌ها

هیات مدیره نصر تهران تکمیل شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۲
هیات مدیره نصر تهران تکمیل شد
هیات مدیره نصر تهران تکمیل شد

آی‌تی‌من-  با پایان رأی‌گیری، شمارش و بازشماری آرا توسط هیأت نظارت بر انتخابات انجام شد و در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده نوبت دوم، منتخبین این دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در دو شاخه «فروشگاه‌ها» و «مشاوران» به این شرح معرفی شدند.

شاخه فروشگاه‌ها: 
اشکان امیرزاده ابراهیمی 13 رأی (عضو اصلی)، محمد متشرعی 11 رأی (عضو اصلی) و بابک صالحی 10 رأی (عضو علی‌البدل)

شاخه مشاوران: 
آیدین عدالت: 109 رأی (عضو اصلی)، محمدرضا قلعه‌نوی: 91 رأی (عضو اصلی)، صادق فرامرزی: 89 رأی (عضو اصلی) و محمدحسن گلستانه: 77 رأی (عضو علی‌البدل)

به این ترتیب، با برگزاری انتخابات شاخه فروشگاه‌ها و مشاوران، هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تکمیل شد.

با برگزاری این انتخابات، ترکیب هیات مدیره نصر تهران که متشکل از دو ائتلاف نصر فراگیر و هم‌آفرینی صنفی است، دستخوش تغییر اندکی شد.

 با انتخاب اشکان امیرزاده ابراهیمی و محمد متشرعی، نصر فراگیر که دو عضو دیگر خود را به هیات مدیره فرستاد و بابک صالحی نیز از همین ائتلاف به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد. البته در انتخابات ابطال شده نیز متشرعی به عضویت هیات مدیره انتخاب شده بود.

اما در شاخه مشاوران، تغییری رخ نداد و باز هم سه عضو شاخه مشاوران هم‌آفرینی صنفی، راهی هیات مدیره شدند. البته آرای سه نفر برگزیده، تغییر کرد و صادق فرامرزی که در انتخابات اولیه حایز بیشترین آرا شده بود، این‌بار در رده سوم منتخبان قرار گرفت.

با به سرانجام رسیدن انتخابات، ائتلاف هم‌آفرینی صنفی که در دور اول انتخابات نیز 12 کرسی از 20 کرسی هیات مدیره را به خود اختصاص داده بود، تنها با از دست دادن یک کرسی، همچنان کفه سنگین‌تری در هیات مدیره نصر تهران دارد.

اما به نظر می‌رسد با انجام فرایندی که مدنظر معترضان به نتیجه انتخابات نصر تهران بود، دیگر جایی برای رقابت‌های گروهی باقی نمی‌ماند.

گفتنی است با توجه به ورود اشکان امیرزاده ابراهیمی به جای عباس برتینا به هیات مدیره، امکان رای‌گیری مجدد برای انتخاب رییس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران وجود دارد، اما از آنجا که همچنان کفه حسین اسلامی سنگین‌تر است، بعید به نظر می‌رسد که هیات مدیره نصر تهران، دست به چنین اقدامی بزند.
 
کد مطلب : ۲۷۵۹۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما