۰

نگاهی به گوشی‌های زیر 2 میلیون در بازار

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۹
نگاهی به گوشی‌های زیر 2 میلیون در بازار
نگاهی به گوشی‌های زیر 2 میلیون در بازار

آی‌تی‌من- قیمت گوشی‌های بالارده هم‌اکنون بیش از ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان است و بهای گوشی‌های میان‌رده هم حالا به بیش از ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

در این میان بیشتر کاربران تنها امکان خرید گوشی‌های زیر ۵ میلیون تومان را دارند که این ارقام برای بسیاری نیز زیاد است.

پیشتر گوشی‌های رنج ۳ میلیونی را معرفی کردیم، سپس به گوشی‌هایی پرداختیم که زیر ۵ میلیون تومان قیمت داشتند و بعدها گوشی‌های ۷ تا ۱۰ میلیونی را معرفی کردیم.

اما حالا به گوشی‌‌هایی می‌پردازیم که زیر دو میلیون تومان قیمت دارند و البته تعدادشان هم خیلی زیاد نیست.

 سامسونگ
A01 core

از برند سامسونگ تنها یک مدل گوشی وجود دارد که بهایی حدود دو میلیون تومان دارد. این گوشی مدل A01 core است.

صفحه نمایش A01 core حدود ۵.۳ اینچی است، یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

این گوشی به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.

 هواوی
آنر 7s

گوشی بعدی از سری گوشی‌های زیر دو میلیون تومان از برند آنر هواوی است.

این گوشی هم صفحه نمایش ۶.۰۹ اینچی دارد، 3 گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

قیمت این گوشی در حال حاضر یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

 نوکیا
C10

اما نوکیا بیشترین تعداد گوشی‌های زیر دو میلیون تومان را دارد. که C10 یکی از آنهاست؛ این گوشی به صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی مجهز شده، یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد، از دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد و با قیمت یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان در بازار موجود است.

C1
گوشی C1 نیز در رده گوشی‌های زیر دو میلیون تومان بازار قرار دارد. این گوشی هم از برند نوکیا است و به صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی، یک گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان قیمت دارد.

C2
C2 نیز یکی دیگر از گوشی‌‌های نوکیاست که به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی، یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از دوربین سلفی و اصلی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

قیمت این گوشی در حال حاضر یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان در بازار موجود است.

C3
C3  آخرین گوشی با این رنج قیمتی است که از صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در بازار موجود است.

این گوشی دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی سلفی دارد و با قیمت یک میلیون ۷۸۰ هزار تومان هم اکنون در بازار معامله می‌شود.

همانطور که در بالا هم گفته شده، تعداد گوشی‌هایی که کمتر از ۲ میلیون تومان قیمت دارند در بازار زیاد نیست، این در حالی است که تا چند سال پیش با 2 میلیون تومان می‌شد آخرین مدل‌های گوشی را در کشور تهیه کرد. اما بالا رفتن قیمت گوشی از یک طرف و کم شدن ارزش پول ریال از سوی دیگر باعث شد تا قیمت گوشی نجومی‌شود.
کد مطلب : ۲۷۷۱۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما