۰

تنها ۳ روز مانده به پایان ایردراپ بزرگ ۲۵۰ میلیونی توکن شیبا

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵
تنها ۳ روز مانده به پایان ایردراپ بزرگ ۲۵۰ میلیونی توکن شیبا
تنها ۳ روز مانده به پایان ایردراپ بزرگ ۲۵۰ میلیونی توکن شیبا

در کمپین ایردراپ (Airdrop) کوین نیک مارکت به مناسبت تولد این برند، ۲۵۰ میلیون توکن شیبا به تمام کاربرانی که در آن شرکت کنند، اهدا می‌شود. شرکت‌کنندگان بدون قرعه‌کشی، تنها بر طبق قوانین و اصول که در ادامه توضیح خواهیم داد، جایزه دریافت خواهند کرد. این جایزه به این صورت خواهد بود که مقدار ارز دیجیتال معین شده به طور مساوی بین تمام شرکت‌کنندگان تقسیم می‌شود. مقداری که به هر شرکت‌کننده تعلق می‌گیرد بسته به تعداد کاربران، متغییر است.

برای شرکت در این ایردراپ و کسب رایگان توکن‌های شیبا شما باید یک سری قوانین ساده را اجرا کنید. اولین کاری که باید برای شرکت در این کمپین انجام دهید، فالو کردن پیج اینستاگرام کوین نیک مارکت (coinnikmarket) است. در قدم دوم باید عضو کانال تلگرام کوین نیک مارکت (@coinnikmarket) شوید. پس از انجام این کارها، اکانت توییتر کوین نیک مارکت (coinnikmarket) را فالو کنید. در آخرین مرحله حداقل باید یک خرید یا فروش در پلتفرم معاملاتی کوین نیک مارکت (coinnik.market) انجام دهید.

بعد از اتمام کمپین و با توجه به تعداد کاربرانی که به درستی قوانین را اجرا کرده باشند، به تمامی شرکت‌کنندگان سهم برایری از ۲۵۰ میلیون توکن شیبا داده خواهد شد. زمان واریز وجوه، تاریخ ۰۸/۰۸/۱۴۰۰ همزمان با تولد یک سالگی کوین نیک مارکت خواهد بود.

اگر شما هم می‌خواهید که جزیی از برندگان این ایردراپ بزرگ باشید، همین حالا با انجام قوانینی که در بالا آورده شده، به جمع دیگر برندگان اضافه شوید. توجه داشته باشید که تنها تا روز جمعه فرصت دارید.
کد مطلب : ۲۷۷۳۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما