۰

سونی گوشی ۱۸۰۰ دلاری معرفی کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵
سونی گوشی ۱۸۰۰ دلاری معرفی کرد
سونی گوشی ۱۸۰۰ دلاری معرفی کرد

آی‌تی‌من- سونی به شکل رسمی جدیدترین گوشی هوشمندش را با نام اکسپریا پرو آی (Xperia Pro-I)  برای تولیدکنندگان محتوا، معرفی کرد. 

این گوشی سونی دارای لنز ۲۴ میلی‌متری و دو حسگر دیگر شامل حسگر ۱۲ مگاپیکسلی ۱۶ میلی‌تری f/2.2 اولتراواید و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی ۵۰ میلی‌متری f/2.4 تله‌فوتو با زوم ۲ برابر مجهز است. افزون بر این، حسگر 3D iToF فاصله بین دوربین و سوژه مورد نظر را برای اطمینان از فوکوس خودکار، سریع و دقیق محاسبه می‌کند.

اکسپریا پرو آی دارای ۳۱۵ نقطه فوکوس خودکار یا نقطه اتوفوکوس (AF) با تشخیص حالت است که تقریبا ۹۰ درصد از کادر را پوشش می‌دهد. افزون بر این، فناوری فوکوس خودکار دیگری وجود دارد که شامل ویژگی‌های Real-time Eye-AF در انسان و حیوانات، عکاسی متوالی با سرعت ۲۰ فریم در ثانیه و شاتر ضد اعوجاج برای ثبت بهتر سوژه با حرکت سریع‌تر است.

بنابر ادعای سونی، اکسپریا پرو آی اولین گوشی هوشمند جهان است که به کاربران این امکان را می‌دهد ویدئو‌های 4K باکیفیت با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری اسلوموشن با سرعت حدکثر ۵ برابر کمتر از سرعت ضبطش به نمایش درآید. همچنین یک میکروفون تک‌صدایی در کنار دوربین اصلی برای ضبط واضح گفتار تعبیه شده است.

2 دکمه فیزیکی دوربین روی دستگاه قرار دارد که دکمه شاتر 2 مرحله‌ای و دیگری دکمه دایره‌ای را شامل می‌شود که برای راه‌اندازی اپلیکیشن Videography Pro تعبیه شده است. این برنامه کنترل‌های پیشرفته‌ای مانند تعادل رنگ رنگ رسفید، نوردهی و فوکوس را ارایه می‌دهد.

با توجه به اینکه هدف این گوشی هوشمند سازندگان محتوا یا ولاگرها است، یک مانیتور ویژه Vlog در اندازه ۵/3 اینچی با رزولوشن 720P وجود دارد که می‌تواند به پشت گوشی متصل شود و به کاربران امکان فیلم‌برداری با حسگر دوربین جدید ۱ اینچی را بدهد.

از دیگر مشخصات اکسپریا پرو آی می‌توان به صفحه‌نمایش 5/6 اینچی 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. قدرت سخت‌افزاری این گوشی سونی را تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ تأمین می‌کند که با ۱۲ گیگابایت رم همراه است.

با چنین عملکرد‌های پیشرفته‌ای که در دوربین اکسپریا پرو آی شاهد هستیم، به حافظه ذخیره‌سازی خوبی نیاز خواهیم داشت و از آنجایی که سونی حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی را درنظر گرفته است، از این نظر مشکلی به‌وجود نخواهد آمد. 

افزون براین، یک درگاه کارت microSD قرار داد که به شما امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی گوشی را تا ۱ ترابایت می‌دهد.
کد مطلب : ۲۷۷۴۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما