۰

صحبتی از تغییر تعرفه اپراتورها نیست

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۲
صحبتی از تغییر تعرفه اپراتورها نیست
صحبتی از تغییر تعرفه اپراتورها نیست

آی‌تی‌من- محمدرضا میرتاج‌الدینی با بیان اهمیت رفع چالش‌های پیشروی صنعت فناوری اطلاعات و چگونگی نقش‌آفرینی مجلس شورای اسلامی‌در این حوزه گفت: هدف از تشکیل کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات فراکسیون راهبردی مجلس شناسایی خلاءهای قانونی و موانع موجود در مسیر توسعه صنعت آی‌سی‌تی(ICT) است.

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی‌درباره ارتباط کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات با کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران بیان کرد: این کمیته در بخش کسب‌وکارهای اینترنتی با کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران نقطه اشتراک دارد و در این کمیته می‌کوشیم به سمتی حرکت کنیم که از تمامی‌کسب‌وکارها در فضای مجازی به واسطه رفع اشکالات قانونی حمایت شود. باید از حقوق تمامی‌شاغلان کسب‌وکارهای اینترنتی دفاع شود و بدون شک تلاش خود را می‌کنیم تا آسیبی به اقتصاد مردم وارد نشوند. پیشنهادهایی که در کمیته فناوری اطلاعات مطرح می‌شود می‌تواند به هرچه کامل‌تر شدن طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی کمک کند.

میرتاج‌الدینی در پاسخ به پرسشی در خصوص تغییر تعرفه‌ خدمات اپراتورهای ثابت و سیار کشور گفت: هرگونه تغییر در تعرفه‌ سرویس‌های پهن‌باند ثابت و سیار باید در دولت بررسی شود و در نهایت پیشنهاد دولت به مجلس آورده شده و نمایندگان در خصوص تصویب آن تصمیم‌گیری می‌کنند. در حال حاضر صحبتی از تغییر تعرفه‌ها در کشور نیست و قیمت سرویس‌های اپراتورها افزایش پیدا نمی‌کند.
 
مرجع : آنا
کد مطلب : ۲۷۷۴۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما