۰

کوین نیک مارکت، بازار ارزهای دیجیتال یک ساله شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۳
کوین نیک مارکت، بازار ارزهای دیجیتال یک ساله شد
کوین نیک مارکت، بازار ارزهای دیجیتال یک ساله شد

در این گزارش که به مناسبت تولد یک سالگی کوین نیک مارکت تهیه شده است، مدیران این برند نگاهی انداخته‌اند به وضعیت ارزهای دیجیتال در ایران و جهان و همچنین از دستاوردها و چالش‌های فعالیت در حوزه ارز دیجیتال گفته‌اند. در آخر نیز گزارشی آمده است از نتایج ایردراپ ۲۵۰ میلیونی رمزارز شیبا.

 برای کوین نیک مارکت
            وحید والی، مدیرعامل هلدینگ نیک اندیش، شرکت مادر کوین نیک مارکت می‌گوید: « مارکت کریپتوکارنسی‌های نیک اندیش یک ساله شد. یک سال با همه سختی‌ها و شیرینی‌هایش گذشت. کوین نیک مارکت هنوز در اول راه است، هنوز تا آن چشم‌اندازی که برایش تعریف کرده‌ایم بسیار فاصله دارد. ولی من امروز خوشحالم. خوشحالم از اینکه مردم و کاربران ایرانی نام او را می‌شناسند، به او اعتماد می‌کنند و سرمایه‌شان را وارد این بازار می‌کنند و معامله انجام می‌دهند. هر چقدر کوین نیک مارکت بزرگ‌تر و شناخته‌شده‌تر می‌شود، هرچقدر تعداد کاربرانش بیشتر می‌شود، هم مسئولیت‌مان نسبت به کاربران بیشتر می‌شود و هم بیش از قبل شاکر مردم می‌شویم. از کاربران‌مان که در طی همه این سال‌ها و در یک سال اخیر به کوین نیک مارکت اعتماد کرده‌اند و آن را به عنوان بازارگاهی برای خرید و فروش رمز ارزهای‌شان استفاده کرده‌اند و می‌کنند تشکر می‌کنم. در یک سالگی کوین نیک مارکت این قول را به عنوان مدیرعامل هلدینگ نیک اندیش می‌دهم که بیش از پیش تلاش کنیم سلیقه‌ها و علایق مختلف را در مارکت پوشش دهیم. تلاش می‌کنیم با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با بهره‌گیری از نخبه‌های ایرانی، همیشه پیشتاز باشیم و امکاناتی را برای‌شان فراهم کنیم تا بتوانند بدون دغدغه و نگرانی و با آسودگی مانند همیشه در این حوزه فعالیت کنند. در این یک سالی که گذشت، لحظات سخت بسیار بوده است؛ از کم‌لطفی قانونگذاران و تعامل اندکشان با حوزه خصوصی و فعالان این صنف گرفته تا تهدید به قطع شدن درگاه‌های پرداخت ریالی و اقداماتی حتی فراتر از این. و از طرفی هم نباید از این نکته مهم غافل شویم که ما، همه ما، از همکارانم در کوین نیک مارکت، که مشغول خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان هستند تا کاربران این حوزه، در حال تاریخ‌سازی هستیم. یادمان باشد که کریپتوکارنسی‌ها به‌تازگی وارد جهانی که ما می‌شناسیم شده‌اند و در دهه اول آن شاهد افت و خیزهای بسیاری بوده‌ایم و همچنان خواهیم بود؛ ما جزیی از تاریخ کریپتوکارنسی‌ها خواهیم بود، جزیی غیرقابل انکار. امیدواریم با همکاری نهادهای حاکمیتی و نظارتی و همه ارگان‌های ذی‌صلاح با سلامت و موفقیت از این برهه تاریخی عبور کنیم و به تصمیماتی که گرفته‌ایم افتخار کنیم. و از اینکه از فرصتی که در اختیار داشته‌ایم، خدا را شاکر باشیم که به بهترین شکل استفاده کرده‌ایم و توانسته‌ایم قدمی هرچند کوچک برای بهتر شدن دنیا برداریم.

ما در نیک اندیش باور داریم مشتریان‌مان ولی نعمتان ما هستند و همکاران‌مان با ارزش‌ترین دارایی‌مان. با همه وجود برای ایرانی آبادتر و جهانی بهتر، جنگیده‌ایم و خواهیم جنگید.

سرباز وطن
وحید والی»
 
یک سالگی کوین نیک مارکت
در ادامه افشار جوکار، مدیرعامل کوین نیک مارکت از دستاوردها و چالش‌ها طی یک سال گذشته و چشم‌انداز این برند برای آینده می‌گوید: «هشتم آبان سالروز تأسیس صرافی ارز دیجیتال کوین نیک مارکت را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سالروز تاسیس کوین نیک مارکت بهانه‌ای است برای ارج نهادن به تلاش‌های مدیران و همکارانی که یک سال جانانه با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که این حوزه با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، بستری امن، سالم و شفاف را برای کاربران فراهم کردند تا هر کس بتواند بدون دغدغه از مزایای ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوند. این خود هدف و قدمی کوچک در راستای اعتلای فراگیری مالی در کشور است که در نتیجه باعث رشد و پیشرفت فینتک و نهایتا قدمی در جهت افزایش رشد اقتصادی می‌شود.

طبعاً دستیابی به این اهداف  مستلزم فراهم کردن سازوکارهای لازم از قبیل افزایش قابلیت‌ها، تطابق با استانداردهای جهانی، استفاده بهینه از فناوری‌های پیشرفته و مهم‌تر از همه اعمال مدیریت خوب و دلسوزانه است که در سایه تدبیر و درایت مدیران هلدینگ نیک اندیش و کوین نیک مارکت و همکاران عزیز دست‌یافتنی است.

کوین نیک مارکت در یک سال اخیر به دستاوردهای خوبی رسیده است که از جمله آن می‌توان به صرافی همتا به همتا با پشتیبانی از 35 رمز ارز به صورت فول نود اشاره کرد که از این حیث رتبه اول در میان تمام صرافی‌های ایران را دارد. داشتن تیم متخصص از کارشناسان این حوزه که موفق شده‌ایم پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته و حتی روزهای تعطیل را برای کاربران خود فراهم سازیم.

اما در کنار آیتم‌ها و امکاناتی که قرار است به کوین نیک مارکت اضافه شود، هدف دیگری را دنبال می‌کنیم و آن هم آگاه‌سازی کاربران مبتدی این حوزه است که دانش و اطلاعات فنی کافی در این زمینه ندارند و عمدتا رو به خرید و فروش‌های هیجانی می‌آورند. جهت تسهیل این مشکلات تیم پشتیبانی به صورت مداوم حامی کاربران خود بوده و سعی کرده  مخاطرات و ریسک‌های احتمالی را برای کاربران شفاف‌سازی کنند که نتیجه آن رضایت بیش از پیش آنها از کوین نیک مارکت بوده است. از سویی با راه‌اندازی آکادمی کوین نیک مارکت کلیه مواردی که هر شخص نیاز دارد که تبدیل به یک معامله‌گر حرفه‌ای شود در اختیار آنها گذاشته شده است تا با دید بیشتری در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

کوین نیک مارکت همواره به دنبال پیشرفت پرسنل و پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد به سیستم بوده تا الویت کاری ما که ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی بیشتر مشتریان است، محقق شود. از این رو با پشتیبانی‌های جناب آقای وحید والی مدیر عامل هلدینگ نیک اندیش، آکادمی نیک اندیش راه‌اندازی شده است که در آن با برگزاری کلاس‌های متفاوت در حوزه‌های فنی و تخصصی سعی در ارتقای دانش همکاران و بالطبع انتقال آن با زبانی مشترک به کاربران و هم‌وطنان عزیزمان داشته‌ایم.

در حال حاضر این محصول فاز معرفی خود را طی کرده و با جذب  تعداد کاربران معقولی به مرحله رشد وارد شده است. امیدواریم با برنامه‌ها و استراتژی‌های موجود تا پایان سال دوم به مرحله بلوغ وارد شویم و بین 5 صرافی برتر ایران از حیث حجم تبادلات و تعدد کاربر قرار بگیریم.

اینجانب لازم است در آستانه اولین سالگرد تاسیس این محصول، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم‌اندازهای محصول در رسیدن به اهداف عالیه هلدینگ نیک اندیش، جامعه فینتک و کشور عزیزمان موفق باشیم.»

از ایردراپ ۲۵۰ میلیون رمزارز شیبا چه خبر؟
کوین نیک مارکت در راستای تقدیر از کاربرانی که این بازار معاملاتی را همراهی کرده‌اند، اولین ایردراپ رمز ارز در ایران را برگزار کرد. این پلتفرم معاملاتی به مناسبت تولد یک سالگی برند خود اعلام کرد که به کاربرانی که کوین نیک مارکت را در شبکه‌های اجتماعی توییتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنند و از تاریخ 10 تا 30 مهر ماه یک معامله خرید یا فروش را در پلتفرم کوین نیک مارکت ثبت کنند، 250 میلیون توکن شیبا را بدون قرعه‌کشی و به صورت مساوی به آنها هدیه می‌دهد.

از آنجایی که توکن شیبا در این مدت رشد قیمت بسیار خوبی را تجربه کرد، این ایردراپ با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد و بیش از ۵ هزار نفر شرکت کردند. بعد از اتمام کمپین، تیم کوین نیک مارکت در طول یک هفته افراد واجد شرایط برای دریافت ایردراپ را مشخص کردند. از میان این ۵ هزار نفر، تقریبا ۳۸۰۰ نفر به درستی قوانین را رعایت کردند و در تاریخ 08/08/1400 همزمان با تولد یک سالگی کوین نیک مارکت، ۲۵۰ میلیون رمزارز شیبا به‌طور مساوی بین همه این افراد تقسیم و به کیف پول‌شان در کوین نیک مارکت واریز شد.
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۴۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين