۰

تخفیف ۷۰ درصدی بازار ارزهای دیجیتال کوین نیک مارکت از ۵ تا ۸ آذر

تاریخ انتشار
شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۴
تخفیف ۷۰ درصدی بازار ارزهای دیجیتال کوین نیک مارکت از ۵ تا ۸ آذر
تخفیف ۷۰ درصدی بازار ارزهای دیجیتال کوین نیک مارکت از ۵ تا ۸ آذر

تمامی کاربران، چه قدیمی و چه کاربرانی جدید، می‌توانند در این بازه ۴ روزه از این تخفیف بزرگ استفاده کنند و تمامی ارزهای دیجیتال خود را با ۷۰ درصد تخفیف در کارمزد، خرید و فروش کنند.

این تخفیف بزرگ به مناسبت بلک فرایدی است. به طور خلاصه بلک فرایدی یا جمعه سیاه، یک روز خاص در سراسر دنیا است که در آن بسیاری از فروشگاه‌ها اجناس خود را با تخفیف بسیار زیاد برای جلب بیشتر مشتری به فروش می‌رسانند. کوین نیک مارکت نیز به همین خاطر قصد دارد تخفیف بزرگ ۷۰ درصدی را بر روی کارمزد تمامی رمزارزهای موجود در این پلتفرم قرار دهد. 

کوین ‌نیک مارکت یک بازار معاملاتی بدون واسطه ارزهای دیجیتال است که در آن کاربران با یکدیگر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازند. شما به راحتی و با داشتن کارت‌های شتاب بانکی، می توانید رمز ارزهای مورد نظر خود را به صورت ریالی خریداری کنید. کاربران به سادگی و با امنیت کامل ارزهای دیجیتال خود را در صرافی معامله و یا نگهداری می‌کنند. از طرفی چون در کوین‌نیک مارکت قیمت‌ها توسط کاربران تعیین می‌شود، می‌توانید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را با قیمتی کمتر از صرافی‌های دیگر خریداری کنید.

در حال حاضر تمام رمزارزهای مختلف در بازار کوین نیک مارکت علاوه بر معامله، امکان واریز و برداشت روی بلاکچین و نگهداری در کیف پول اختصاصی کوین نیک مارکت را نیز دارند. در صورت نگهداری در این کیف پول، کاربر لازم به پرداخت کارمزد انتقال بلاک‌چینی به کیف پول دیگر نیست. 

فرصت را از دست ندهید این اتفاق تنها یکبار در سال اتفاق می‌افتد پس از آن بهره ببرید.
 
کد مطلب : ۲۷۷۶۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين