۰

رونمایی از گلکسی S21 FE در نمایشگاه CES 2022

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
رونمایی از گلکسی S21 FE در نمایشگاه CES 2022
رونمایی از گلکسی S21 FE در نمایشگاه CES 2022

آی‌تی‌من- تاکنون شاهد انتشار شایعات فراوانی پیرامون گوشی هوشمند گلکسی S21 FE بوده‌ایم؛ اما سامسونگ هنوز از این هندست رونمایی نکرده است. البته این موضوع بدان معنا نیست که غول کره‌ای از عرضه گلکسی S21 FE صرفنظر کرده است. 

گزارش اختصاصی جدید سایت SamMobile، شایعات اخیر را مورد تائید قرار داده و ادعا می‌کند که سامسونگ در اوایل سال آینده از گلکسی S21 FE رونمایی خواهد کرد.

این سایت همچنین اعلام کرد ورژن تضعیف شده گلکسی S21 ضمن برگزاری نمایشگاه CES 2022 معرفی خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این رویداد در حد فاصل روزهای 5 تا 8 ژانویه (15 الی 18 دی ماه) برگزار خواهد شد. شایعات پیشین از معرفی این هندست در روز 11 ژانویه (21 دی ماه) حکایت داشتند.

شرکت سامسونگ معمولا ضمن برگزاری نمایشگاه CES از اسمارت‌فون‌های جدید خود رونمایی نمی‌کند؛ اما از آنجا که گزارشات اولیه از معرفی گلکسی S21 FE طی ماه آگوست حکایت داشتند و در عین‌حال زمان رونمایی شایعه شده نیز کاملا دیرهنگام به‌نظر می‌رسد؛ لذا ظاهرا غول کره‌ای قصد دارد تا بدون هیاهوی تبلیغاتی فراوان از این هندست رونمایی کند.

سامسونگ پیش‌تر صفحات پشتیبانی مربوط به گلکسی S21 FE را از سایت خود حذف کرده بود؛ اقدامی که موجب طرح گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با لغو عرضه این اسمارت‌فون شد. اما اخیرا این صفحات بار دیگر فعال شدند؛ پدیده‌ای که نشان‌دهنده عزم مجدد سامسونگ برای رونمایی از این گوشی هوشمند است.

غول فناوری کره‌ای تمایل ندارد که زمان رونمایی از پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه این شرکت با موعد معرفی پرچم‌داران سری گلکسی S22 اختلاف زیادی داشته باشد. 

شایعات از معرفی اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 در همان محدوده زمانی حکایت دارند. ظاهرا گوشی‌های پرچم‌دار سری S سامسونگ در اواخر ماه ژانویه یا اوایل فوریه عرضه خواهند شد.

بر اساس گزارشات، گلکسی S21 FE مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی، پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی، تراشه اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام و یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. همچنین این دستگاه احتمالا به‌همراه یک آداپتور شارژ 25 واتی و ایرباد به فروش خواهد رفت. بر اساس شایعات این اسمارت‌فون با قیمت‌گذاری پایه 649 دلاری عرضه شده و ظاهرا تنها در برخی بازارهای منتخب قابل دسترس خواهد بود. 
 
کد مطلب : ۲۷۷۴۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما